Gjest KariKruskakli Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Komplimenter på en chatteside er vel uansett ikke noe man henger seg opp i:) Men for å svare på spm ditt.."babe" er vel ment som et kompliment (dersom det sies oppriktig og ikke med snev av ironi o.l.) Ofte sier det litt om type gutt som sier det. "Ofte sier det litt om type gutt som sier det" Enda verre er der når når mødre sier det om småjenter. Hør bare her. Sønnen min kom hjem en dag og fortalte hva moren til kameraten hans hadde sagt. Så pen søsteren din har blitt. Hun er jo rene babe`en jo. Hææ, det er vel ikke slik voksne damer sier til smågutter på 11 år. Ble litt paff jeg. Hun som sa det er forøvrig tidligere fotomodell. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Trenger ikke å bety noe som helst. Jeg sier gjerne "hei babe!", til jenter jeg har på msn. Det betyr egentlig ikke noe mer enn "hei". 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Trenger ikke å bety noe som helst. Jeg sier gjerne "hei babe!", til jenter jeg har på msn. Det betyr egentlig ikke noe mer enn "hei". Jeg har aldri fått en "hei babe" av deg på msn.. *dypt skuffet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har aldri fått en "hei babe" av deg på msn.. *dypt skuffet* Jo, nå har du det! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 "Ofte sier det litt om type gutt som sier det" Enda verre er der når når mødre sier det om småjenter. Hør bare her. Sønnen min kom hjem en dag og fortalte hva moren til kameraten hans hadde sagt. Så pen søsteren din har blitt. Hun er jo rene babe`en jo. Hææ, det er vel ikke slik voksne damer sier til smågutter på 11 år. Ble litt paff jeg. Hun som sa det er forøvrig tidligere fotomodell. !!!! At det er mulig. Ser for meg den mora ja. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det er kompliment. De som sier annet, er bare sure jenter som aldri får noen komplimenter selv. Yeah baby! Eller normale jenter som er vant til å få komplimenter men likevel har skjønt at babe ikke nødvendigvis er et kompliment. 0 Siter
Gjest boystomen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det er kompliment. De som sier annet, er bare sure jenter som aldri får noen komplimenter selv. Yeah baby! Hvis du blir stolt av å bli kalt "babe", så er du blond da...... De som har forstått hva "babe" betyr, og som ikke ønsker å bli sett på som "babe", de blir ikke stolte. Forstod ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.