ihlie Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har tre små karer som ikke alltid treffer toalettskålen like lett. har gitt opp å ha resrve toalettpapirruller i nærheten av toelettet jeg leter nå etter en til å henge på veggen, men finner ikke det. er det noen som har sett slikt, eller har andre lure forslag? 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Pussa opp badet mitt for en stund siden og brukte detaljer fra Black Design.Dei har vinstativ(produkt nr 61-526-15) som skal henge på veggen,det bruker jeg til å henge toalettpapir rullene på. 0 Siter
ihlie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Pussa opp badet mitt for en stund siden og brukte detaljer fra Black Design.Dei har vinstativ(produkt nr 61-526-15) som skal henge på veggen,det bruker jeg til å henge toalettpapir rullene på. tusen takk. skal prøve å finne ut hvor de kan ha det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.