Gå til innhold

Langvarig forkjølelese/virus

Anbefalte innlegg

bff1365380829
Skrevet

Hei Jeg fødte et barn midten av desember, fin form etter fødsel,hele familien fikk sikkelig forkjølelese i begynnelsen av januar verst gikk det utover meg.Med sår hals,feber,hoste og rennende nese. Jeg fikk i tillegg sikkelig nattesvette og vondt i muskler og ledd. Var hos lege på 6 ukers kontroll,da følte jeg meg sånn noenlunde bra,kun nattesvette og sår hals. Blodprøvene var fine.Det gikk noen dager, så fikk jeg ledd/muskelsmerter igjen, slapp i kroppen, dette har kommet og godt siden begynnelsen av januar. Var hos legen med min 3 åring han har hostet nesten kontinuerlig siden jul, legen foreslo at hele familien tok en pencilin kur selvom det ikke var påvist noe (jeg fikk ery max)Min sønn ble kvitt hosten dagen etter. Jeg følte meg også i kjempe form etter en dags bruk (ikke vondt noe sted). Sluttet med pencilin for 2 dager siden, i går fikk jeg vondt i kroppen og vondt i hals og tett nese igjen, men ikke feber. Hva gjør jeg nå? Er imunforsvaret svekket pga fødsel og forkjølelse?.

Gjest printa
Skrevet

Tror du bare må ta tiden til hjelp. Selv om det sikkert ikke er noen trøst. Har også vært forkjøla for tredje gang denne vinteren. Har aldri opplevd lignende.

I tillegg har jeg snart vært hjemme i to mnd fra jobb, med datteren min. Hun har hatt halsbetennelse, vannkopper, øreverk "and u name it". Skikkelig kjedlig. Det viktigste er tross alt at hun skal blir frisk igjen, og det er ingen som dør av at jeg ikke er på jobb.

Plei deg selv, om du har tid da (litt vanskelig når man har små barn, jeg vet det) Tren litt, ta litt solarium, bare for å bygge immunforsvaret ditt. Spis sundt, og alt det der som du sikkert har hørt 100 ganger før. Å føle seg fin og "fit for fight" er mitt råd. Det pleier iallfall å hjelpe litt.

God bedring og varme tanker fra meg! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...