Gå til innhold

er det en stor forandring å ta cipralex om kvelden istedenfor om morningen?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

jeg kaster veldig mye opp om morningen. Fordøyelsen min er ennå ikke i lage etter tarmoperasjonen. Vet ikke om det er cipralexen som kan gjøre mageproblemene verre heller.

men nå tenker jeg å begynne å ta det om kvelden istedenfor. Så er sjansen større for at jeg ikke kaster det opp. Bør jeg drøfte dette med lege? Eller er det bare å prøve seg frem?

hva slags erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Jeg tar cipralex om ettermiddagen. Har prøvd litt forskjellig. Her kan du bare prøve deg frem. Kan kanskje være lurt å prøve noen dager slik at du ser hvordan det virker på søvnrytmen. Noen foretrekker morgen, noen kveld.

VH bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar mine om morgenen. Syns jeg blir litt mer våken av dem, og at den angstdempende effekten blir best utpå dagen når jeg trenger det mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...