Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg kaster veldig mye opp om morningen. Fordøyelsen min er ennå ikke i lage etter tarmoperasjonen. Vet ikke om det er cipralexen som kan gjøre mageproblemene verre heller. men nå tenker jeg å begynne å ta det om kvelden istedenfor. Så er sjansen større for at jeg ikke kaster det opp. Bør jeg drøfte dette med lege? Eller er det bare å prøve seg frem? hva slags erfaringer har dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg tar cipralex om ettermiddagen. Har prøvd litt forskjellig. Her kan du bare prøve deg frem. Kan kanskje være lurt å prøve noen dager slik at du ser hvordan det virker på søvnrytmen. Noen foretrekker morgen, noen kveld. VH bugge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tar mine om morgenen. Syns jeg blir litt mer våken av dem, og at den angstdempende effekten blir best utpå dagen når jeg trenger det mest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.