Gå til innhold

kan trillinger være eneggede?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke trilling selv
Skrevet

Hørte om en som fikk eneggede trillingjenter. har aldri hørt om dette før. Kjenner dere noen som er eneggede trillinger

skorpionfisken
Skrevet

kjenner ingen personlig, men jeg har lest om at det finnes.

Det skjer når egget deler seg i tre istedet for i to som gir eneggede tvillinger, uhyre skjelden, men det kan skje.

Ofte når det er trillinger er det to egg, og to av trillingene er eneggete.

Gjest ikke trilling selv
Skrevet

kjenner ingen personlig, men jeg har lest om at det finnes.

Det skjer når egget deler seg i tre istedet for i to som gir eneggede tvillinger, uhyre skjelden, men det kan skje.

Ofte når det er trillinger er det to egg, og to av trillingene er eneggete.

Har forstått det slik at hun som spiler hovedrolen i dr Quin på tv er eneegged trilling. De er altså tre stykker til å dele på rollen. ganske praktisk eller hva ?

fei1365380229
Skrevet

Har forstått det slik at hun som spiler hovedrolen i dr Quin på tv er eneegged trilling. De er altså tre stykker til å dele på rollen. ganske praktisk eller hva ?

Er ikke kona til Bondevik enegget trilling? De er ihvertfall steinlike alle kjerringene.

Skrevet

Har aldri hørt at Jane Seymour er trilling.

Gjest ikke trilling
Skrevet

Er ikke kona til Bondevik enegget trilling? De er ihvertfall steinlike alle kjerringene.

så hvis han trenger kona til et oppdrag og hun ikke kan så kan han bare spørre en av de andre om de kan steppe inn da? Greit med en slik vikarordning

fei1365380229
Skrevet

så hvis han trenger kona til et oppdrag og hun ikke kan så kan han bare spørre en av de andre om de kan steppe inn da? Greit med en slik vikarordning

Jepp! Vi hadde noen tvillinger i klassen som begynte på hver sin skole etter ungdomsskolen, de steppet stadig inn for hverandre :o)

Skrevet

Han har i allefall sagt i intervju at han tok feil ved en anledning tidlig i forholdet.

Men kjenner jeg Kjellemann rett, så gikk det vel ikke så langt som til senga ...

Skrevet

http://www.tvilling.no/index.php?page_id=20

"I noen tilfeller kommer også eneggede trillinger, da har altså et egg delt seg i tre og barna er identiske som det heter"

(google.com - søk på eneggede trillinger... rart med det)

Du slo meg med ett sekund. Se og kom deg på føden!

Skrevet

Han har i allefall sagt i intervju at han tok feil ved en anledning tidlig i forholdet.

Men kjenner jeg Kjellemann rett, så gikk det vel ikke så langt som til senga ...

"Men kjenner jeg Kjellemann rett, så gikk det vel ikke så langt som til senga ... "

Hvor godt kjenner du han, da? Jeg har faktisk hørt visse rykter, men det gjelder ikke svigerinnene, så dersom disse ryktene er sanne kan han ikke skylde på forveksling, nei.

Skrevet

Kjipt å bli slått på målstreken av en fortung Åsemor i pre-ammetåka? ;-)

Skrevet

*løper*

Skrevet

Kjipt å bli slått på målstreken av en fortung Åsemor i pre-ammetåka? ;-)

Noen av oss må jobbe litt, som en slags bakgrunnsprosess...

Skrevet

"Men kjenner jeg Kjellemann rett, så gikk det vel ikke så langt som til senga ... "

Hvor godt kjenner du han, da? Jeg har faktisk hørt visse rykter, men det gjelder ikke svigerinnene, så dersom disse ryktene er sanne kan han ikke skylde på forveksling, nei.

Ja, der skal du se ... Kanskje jeg kjenner han altfor dårlig rett og slett.

fei1365380229
Skrevet

Tenker du på lille August?

Skrevet

Noen av oss må jobbe litt, som en slags bakgrunnsprosess...

Sant nok... Akkurat det går ikke overveldende bra her på min kant, men men...

Skrevet

Tenker du på lille August?

Var ikke meningen å bidra til ryktespredning her inne. Og for all del - Kjell Magne kan være dydigheten selv han. Men jeg tør ikke påstå at han alltid har holdt sin sti ren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...