Gå til innhold

Hva er det med disse nordlendingene?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269459

"I dommen står det eksplisitt om fornedrelsen kvinnen ble utsatt for:

"Tiltalte var ikke slik hun hadde forestilt seg. Han likte ikke andre mennesker, og hjemme hos ham ble hun og datteren isolert.

Flere ganger flyktet hun ut av huset og til hans foreldre. Tiltalte eide ikke manerer og det var vanlig at han fes ved bordet når han hadde spist. Han la både avklipte tånegler og snørr på tallerkenen sin.

Ofte kledde han av seg på underkroppen og danset rundt mens han fes og viste fram sin rumpe til kona og hennes datter.

Ved flere anledninger la han sin kone i golvet, satte seg over henne og slapp tarmgass i ansiktet hennes", skriver retten ifølge Nordlys."

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• flisa

10

• Prozak

6

• gammel røy

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ingen nordlending
Skrevet

Utrolig. For en oppførsel, slikt går da ikke an!

Gjest nordlenning
Skrevet

Ja, det er nok bare nordlenningene som behandler postordre-kvinnfolkene sine dårlig.

Har dessverre inntrykk av at mange kvinnfolk fra thailand/russland og lignende kommer i god tro om at de skal få seg mann og et bedre liv. Mens de i virkeligheten går i løpestreng mellom kjøkken og soverom...

Skrevet

jeg hadde vært for flau til å dra han for retten....tror nok bare jeg hadde konsentrert meg om volden.

Alt det andre - det er jeg i stand til å svare på med motild :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg hadde vært for flau til å dra han for retten....tror nok bare jeg hadde konsentrert meg om volden.

Alt det andre - det er jeg i stand til å svare på med motild :)

Er dette samme fyren som her forleden sto tiltalt for overlagt fjerting?

Eller er rett og slett dette med fjerting en ny form for kriminalitet som bør tas alvorlig? :)

Gjest Trult1
Skrevet

Har bare opplevd kjekke nordlendinger jeg. Ekseplet som her trekkes frem, sier veldig mye om dama som involverer seg i slike typer. Det kunne kanskje vært på sin plass med litt, testing først.

Test: Diskuter og provoser litt, så ser man veldig klart reaksjonsmønsteret.

Til slutt skal jeg komme med en innrømmelse. Jeg har selv latt meg involvere i et "udyr", men kom meg heldigvis bort i tide.

Så jeg har nok dessverre ikke vært noe bedre selv, men forhåpentligvis fikk jeg meg en lærepenge, som jeg lever på ennå.

Det er fortsatt mange kjekke menn der ute, bare så dumt at de ukjekke er så vanskelig å få øye på.

Skrevet

Tror din erfaring med nordlendinger er svært innskrenket. Dette var vel en form for stigmatisere eller?

Gjest stigmatisering er ikke bra
Skrevet

Grusom! Men det kunne vært en sørlending, vestlending, svenske eller amerikaner. Har vel ikke noe å si at personen er nordlending?

Vi er alle mennesker. Ville du sagt at de skyldige i Baneheia-saken er representative for alle nordmenn?

Gjest stigmatisering er ikke bra
Skrevet

Grusomt! Men det kunne vært en sørlending, vestlending, svenske eller amerikaner. Har vel ikke noe å si at personen er nordlending?

Vi er alle mennesker. Ville du sagt at de skyldige i Baneheia-saken er representative for alle nordmenn?

Skrevet

Hei, jeg er nordlending, men kjente meg ikke igjen i beskrivelsen.

kanskje det er en søring som er utkledd som nordlending ;)

Skrevet

ups, det havnet hos feil pers. det skulle til SDD

gammel røy
Skrevet

Ikke helt stø i geografi? Mannen er fra Midt-Troms, da er han pr. definisjon ikke nordlending.

Gjest printa
Skrevet

Ikke helt stø i geografi? Mannen er fra Midt-Troms, da er han pr. definisjon ikke nordlending.

;-)

Det er det samme. Her østpå er alt nordaførr Sinsenkrysset nordlendinga. Selv er jeg fra midt-norge, men blir aldri godkjent som søring - ikke at jeg vil heller.

Alt nordafor Sinsenkrysset er kjekke folk, uansett, ærlige er de også. ;-)

Skrevet

Uhm...en "nordlenning" er like gjerne fra troms eller finnmark som norland. Når det er sagt, så er overskriften og spørsmålet i innlegget så lavmåls at jeg gidder ikke kommentere saken engang :-)

".............................."

Gjest støtter den, hehe
Skrevet

støtter den, hehe..

Skrevet

Grusomt! Men det kunne vært en sørlending, vestlending, svenske eller amerikaner. Har vel ikke noe å si at personen er nordlending?

Og humor er fali det!

Skrevet

Er dette samme fyren som her forleden sto tiltalt for overlagt fjerting?

Eller er rett og slett dette med fjerting en ny form for kriminalitet som bør tas alvorlig? :)

Ja, gubben legger dyna på meg - som skytematte - :)

Skrevet

Ja, det er bare å tre på seg OLUF-lua og bruke snus - så har'un!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, gubben legger dyna på meg - som skytematte - :)

Jeg foreslår at politiet får ressurser til å ta seg av denne økende trusselen mot samfunnet. Før det virkelig utvikler seg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...