Gå til innhold

Hva er det med disse nordlendingene?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei, jeg er nordlending, men kjente meg ikke igjen i beskrivelsen.

kanskje det er en søring som er utkledd som nordlending ;)

Sannsynligvis er det disse gutta i Wig Wam (eller hva nå disse GP-fjolsene heter) som har gått sammen og kledd seg ut som en nordlending.

Der ser ut til å være typen til det der. Østfoldinger er de også.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• flisa

10

• Prozak

6

• gammel røy

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De menneskene der er ikke riktig navla. Jeg synes vi skal gi bort hele nordnorge, i alle fall Finnmark, til dem som vil ha det! Alle fisende frp-gnomer, fiskere og alenemødre med klamydia og tunglærte unger følger selvsagt med på lasset;-)

Molly Mandy
Skrevet

Og humor er fali det!

Du kan liksågodt fise meg i ansiktet. Humor er ekkelt.

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

De menneskene der er ikke riktig navla. Jeg synes vi skal gi bort hele nordnorge, i alle fall Finnmark, til dem som vil ha det! Alle fisende frp-gnomer, fiskere og alenemødre med klamydia og tunglærte unger følger selvsagt med på lasset;-)

+ bergensere og østfoldinger, samt deler av det kristne sørlandet! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

+ bergensere og østfoldinger, samt deler av det kristne sørlandet! :)

Egentlig kommer det ikke til å bli så mange igjen her på berget hvis jeg får makta.

Og sånn sett burde vi kanskje ikke høre for mye for meg. F.eks. er jo Gamsten fra Tromsø, så det ville helt klart gått utover fotballen.

Jeg ser at det er en del pro og cons her.

Skrevet

Egentlig kommer det ikke til å bli så mange igjen her på berget hvis jeg får makta.

Og sånn sett burde vi kanskje ikke høre for mye for meg. F.eks. er jo Gamsten fra Tromsø, så det ville helt klart gått utover fotballen.

Hm...Men hvis vi bare gir bort Finnmark beholder vi jo Gamst.

Hvis vi gir bort Bergen mister vi Kurten, men det kan jeg godt leve med:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm...Men hvis vi bare gir bort Finnmark beholder vi jo Gamst.

Hvis vi gir bort Bergen mister vi Kurten, men det kan jeg godt leve med:-)

Jeg kan helt klart leve med at vi mister Kurt, men det er verre med Sissel Kyrkjebø. Hun er en babe.

Det er et skikkelig dilemma det her. Kommer ikke til å få sove i natt. Og når jeg tenker etter er det vel bare Østfold vi kan gi bort uten å miste noen.

Gjest ingen nordlending
Skrevet

Hei, jeg er nordlending, men kjente meg ikke igjen i beskrivelsen.

kanskje det er en søring som er utkledd som nordlending ;)

Kanskje...:)

Gjest ingen nordlending
Skrevet

ups, det havnet hos feil pers. det skulle til SDD

Ok. Jeg mente i alle fall ikke noe vondt med det jeg skrev...

Skrevet

Tromsø du liksom!! Han er fra Vadsø.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tromsø du liksom!! Han er fra Vadsø.

Oki, da. Men han er i hvert fall nordlending! Akkurat som om jeg skal klare å høre forskjell på dem.

Samer kjenner jeg forresten igjen når jeg ser dem. Men det er ikke på grunn av dialekta. Snarere alkoholinntaket og den psykodeliske klesstilen de har gående.

Skrevet

Du kan liksågodt fise meg i ansiktet. Humor er ekkelt.

;o)

Hehe - - enig i det - stort sett.

Sånn noen minutter etter at denne tråden har "sunket" - så ser jeg jo det at det er stygt å le av at en medsøster blir plaget. Det beklager jeg. Det er media som gjør dette til en latterlig affære.

Skrevet

Sannsynligvis er det disse gutta i Wig Wam (eller hva nå disse GP-fjolsene heter) som har gått sammen og kledd seg ut som en nordlending.

Der ser ut til å være typen til det der. Østfoldinger er de også.

Apropos det Østfold-bandet. En kollega mente seriøst at det var en flott melodi - var det det?

Skrevet

Jeg kan helt klart leve med at vi mister Kurt, men det er verre med Sissel Kyrkjebø. Hun er en babe.

Det er et skikkelig dilemma det her. Kommer ikke til å få sove i natt. Og når jeg tenker etter er det vel bare Østfold vi kan gi bort uten å miste noen.

(-O

ShitDiddelyDo
Skrevet

Apropos det Østfold-bandet. En kollega mente seriøst at det var en flott melodi - var det det?

Nei, det er ikke en flott melodi.

Jeg har ikke hørt andre bidrag til GP enn akkurat denne låta, men jeg skulle uansett ønske Jahn Teigen hadde vunnet. Skal vi først drite oss ut kan vi like gjerne gjøre det skikkelig, og ingen har mer erfaring med å drite seg ut med stil i GP enn Jahn Teigen.

Dessuten er han en av de få i Norge som kler grønne tights.

gammel røy
Skrevet

Uhm...en "nordlenning" er like gjerne fra troms eller finnmark som norland. Når det er sagt, så er overskriften og spørsmålet i innlegget så lavmåls at jeg gidder ikke kommentere saken engang :-)

".............................."

"Uhm...en "nordlenning" er like gjerne fra troms eller finnmark som norland. "

Nix. Teskjemetoden?

En fra Troms -> tromsværing

En fra Finnmark -> finnmarking

Selv er jeg nordlending [en firkanta en], bosatt i Nordland. :)

gammel røy
Skrevet

;-)

Det er det samme. Her østpå er alt nordaførr Sinsenkrysset nordlendinga. Selv er jeg fra midt-norge, men blir aldri godkjent som søring - ikke at jeg vil heller.

Alt nordafor Sinsenkrysset er kjekke folk, uansett, ærlige er de også. ;-)

"Alt nordafor Sinsenkrysset er kjekke folk, uansett, ærlige er de også."

Et uimotståelig utsagn! Se ellers mitt svar til Prozak. Dog, jeg skjønner jo at geografien nord for Sinsenkrysset blir litt vel komplisert for en søringene.;)

Skrevet

Et godt eksempel på at offentlig pisking burde vært vurdert som straffemetode.

Folk som gjør det til en livsoppgave å plage og fornedre andre, burde faktisk, strengt tatt, ikke ha livets rett i det hele tatt.

Skrevet

Et godt eksempel på at offentlig pisking burde vært vurdert som straffemetode.

Folk som gjør det til en livsoppgave å plage og fornedre andre, burde faktisk, strengt tatt, ikke ha livets rett i det hele tatt.

...men oioioi, han fikk jo svimlende fem måneders fengsel, så da er det heldigvis greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...