bigtrouble1365380830 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Min mor har vært mer eller mindre tungt depressiv over en 2års-periode. Hun har nylig fått elektrosjokk behandling, noe som hjalp en stund. Nå er hun tilbake til samme nivå som før behandlingen. Jeg tror hovedårsaken til depresjonen er høy alder som fører til at hjernen ikke fungerer like bra som før.Jeg leste i Dagbladet i dag at depressive kan få det mye bedre ved inntak av opptil 14 Omega 3 kapsler pr.dag.Jeg har tatt 3 kapsler hver dag i ca et halvt år og føler meg lettere til sinns enn før.Spørsmålet mitt er derfor.Ville du ha anbefalt min mor å prøve Omega 3, eller kan de gi bivirkninger ved høyt inntak? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I Dagbladet?! Du må ta det med ei klype salt når aviser skriver om slike ting! Måten de forholder seg til "vitenskaplig forskning" på, har som regel ikke noe med virkeligheten å gjøre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil sterkt anbefale at hun tar en tablet TrioBe per døgn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dette er mitt nick Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil sterkt anbefale at hun tar en tablet TrioBe per døgn. Kan jeg spørre hva triobe er? Får man kjøpt det reseptfritt evt? Bør alle som sliter med depresjon ta dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kan jeg spørre hva triobe er? Får man kjøpt det reseptfritt evt? Bør alle som sliter med depresjon ta dette? TABLETTER: Hver tablett inneh.: Folsyre 0,8 mg, cyanokobalamin (B12) 0,5 mg, pyridoksinhydroklorid (B6) 3 mg, All dokumentasjon går fra ingen til helt sikker. Her er dokumentasjonen et sted litt over midten - foreløpig. Om jeg ble deprimert, ville jeg tatt den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dette er mitt nick Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 TABLETTER: Hver tablett inneh.: Folsyre 0,8 mg, cyanokobalamin (B12) 0,5 mg, pyridoksinhydroklorid (B6) 3 mg, All dokumentasjon går fra ingen til helt sikker. Her er dokumentasjonen et sted litt over midten - foreløpig. Om jeg ble deprimert, ville jeg tatt den. Jeg tar fra før av b-vitaminer fra Sunkost. Det er en tablett som inneholder alle de du nevner (men ikke i samme doser). Kan det likevel lønne seg og ta TrioBe, eller kan det bli for mye da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kan jeg spørre hva triobe er? Får man kjøpt det reseptfritt evt? Bør alle som sliter med depresjon ta dette? Må ha sånn resept, i alle fall sist jeg sjekket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.