Gå til innhold

Brun og blid solsenter i Molde

Anbefalte innlegg

Gjest soleren
Skrevet

Kan noen gi meg en detaljert beskrivelse på hvordan jeg kommer meg til Brun og Blid solsenter i Molde? Jeg er ikke så veldig godt kjent i byen. Er det parkeringsplasser i nærheten?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hmmm... Det er vel ikke reklameinnslag dette her?

Er nok ikke så kjent i Molde nei, men det er sikkert alle moldenserne, så spør om veien davel..

Gjest soleren
Skrevet

hmmm... Det er vel ikke reklameinnslag dette her?

Er nok ikke så kjent i Molde nei, men det er sikkert alle moldenserne, så spør om veien davel..

Var ikke ment som reklame nei. Skal dit i morgen, så jeg tenkte jeg kunne ta solingen med det samme. :)

Gjest printa
Skrevet

Ligger ikke brun og blid i gata ovenfor Storgata da. Gamle brannstasjonen og videre innover mot kirka, på høyre side?

Husker ikke navn på gata, da det er noen år siden jeg bodde i byen.

Har du sett i tlf. katalogen?

Gjest printa
Skrevet

Nedkjøring til byens eneste parkeringshus ligger i Øvre vei. Samme gate som "Brun og blid"

Du finner nærmere gatebeskrivelse på "kart" - gule sider.

God tur!

Gjest dafklas
Skrevet

Ligger et ved parkeringstsunnelen og et ved nye stadion. Jeg er elendig på å forklare veien desverre..

Gjest soleren
Skrevet

Nedkjøring til byens eneste parkeringshus ligger i Øvre vei. Samme gate som "Brun og blid"

Du finner nærmere gatebeskrivelse på "kart" - gule sider.

God tur!

Takk!

Har sett på kartet på Gule Sider, men det er liksom litt tryggere når man får bekreftet av noen som er litt kjent. Fint at du sier at parkeringstunnelen ligger i samme gate, da vet jeg litt mer hvor det er. :)

Gjest printa
Skrevet

Takk!

Har sett på kartet på Gule Sider, men det er liksom litt tryggere når man får bekreftet av noen som er litt kjent. Fint at du sier at parkeringstunnelen ligger i samme gate, da vet jeg litt mer hvor det er. :)

Ble litt usikker med det samme. Så jeg kikka også på gule sider for sikkerhetsskyld. Parkeringa ligger i samme gate, Øvre vei.

Liten by, så du roter deg nødig vekk.

Ellers ligger det også en parkering nedenfor gymnaset - med gangavstand 2-3 minutter til senteret.

Bare fint å kunne hjelpe ;-)

Skrevet

Ingen problem å parkere, anten så parkerer du på Skoleplassen nedafor gymnaset og går i ett minutt mot vest til solsenteret, eller så parkerer du i parkeringstunnelen og går i tre minutt austover. Før var det kjempebillig å parkere på skoleplassen, men no trur eg det er hipp som happ kva du vel.

Adkomst er ikkje så vanskeleg; Brun og Blid ligg i Øvre Veg, det er ein av hovudvegane, går på oversida av domkirka (hugsar ikkje vegnummeret - kan det vere 662?) så om du manøvrerer deg i retning den så klarer du deg bra!

Gjest soleren
Skrevet

Ingen problem å parkere, anten så parkerer du på Skoleplassen nedafor gymnaset og går i ett minutt mot vest til solsenteret, eller så parkerer du i parkeringstunnelen og går i tre minutt austover. Før var det kjempebillig å parkere på skoleplassen, men no trur eg det er hipp som happ kva du vel.

Adkomst er ikkje så vanskeleg; Brun og Blid ligg i Øvre Veg, det er ein av hovudvegane, går på oversida av domkirka (hugsar ikkje vegnummeret - kan det vere 662?) så om du manøvrerer deg i retning den så klarer du deg bra!

Tusen takk, Zarine. :)

Skrevet

Tusen takk, Zarine. :)

Bare hyggelig :) Håper du hadde ein fin soltime. Eg har berre vore i solarium éin gong i mitt liv; syns det er kjempenifst... :-S

Gjest soleren
Skrevet

Bare hyggelig :) Håper du hadde ein fin soltime. Eg har berre vore i solarium éin gong i mitt liv; syns det er kjempenifst... :-S

Joda, fikk da solet meg, men huttetu for en dårlig vifte det var på den solsengen da! Holdt på å smelte vekk. Nei, takke meg til solsenteret "hjemme". :) Dyrere var det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...