Gå til innhold

Hjelp! Det frister så.....


Gjest Rebus uten fasit

Anbefalte innlegg

Gjest Rebus uten fasit

Hjelp! Det har nå gått ett år og to måneder siden jeg kutta meg selv, og jeg er kjempestolt av det. Men nå har jeg SÅÅÅ lyst til å ta tapetkniven min og lage et dypt kutt i armen min.

Jeg er "nede" nå, etter en lang periode "oppe". Jeg hater dette her. Er så mye styr å komme seg til psykolog, orker ikke.

Det frister så utrolig. Omtrent som man frister på sjokolade under menstrausjon. Må ha det, bare må ha det. Må gjøre det, bare MÅ gjøre det! Jeg har så lyst! Savner det tror jeg.

Men så er det arrene... Arrene er stygge. Hater arrene mine, syns det er flaut. Så hvis jeg kutter meg selv nå blir det enda verre.

kan jo kanskje bare lage et liiiite kutt. Bare på et par cm. Trenger ikke være så dypt engang.

Men da kan jeg ikke si jeg ikke har gjort det på over ett år...

Sulten er jeg også. Men skal prøve å ikke spise, ihvertfall ikke mye. Det er jo ikke lenge til bikinisesongen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smell en gummistrikk på handbaken eller hold en isbit inne i handa.

Klart du ikke skal kutte! Du har holdt deg så lenge og du trenger ikke tilbake dit igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bell in

Prøve å ikke spise? Det er fjortis. Prøv å spise oftere heller. Og mindre ad gangen. Funker som bare det.

Og hva hjelper det å være slank og lekker til bikinisesongen om man skal skremme vekk alle med skjemmende arr? Hmm... Hold deg unna den tapetkniven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...