Mistera Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Håper du får en hyggelig kveld da! vet du det håper jeg og:) Men det ser utrolig dårlig ut! Får bare ta de dritt dager som kommer! Er jo så vandt med dem, at vet ikke om annet:D 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Her også... I alle fall på jobb. Så nå satser jeg på at resten av kvelden blir hyggeligere... :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Her også... I alle fall på jobb. Så nå satser jeg på at resten av kvelden blir hyggeligere... :-) Må si meg ganske enig, jeg håper også kvelden blir mere vellykket. 0 Siter
Kvinna Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Samme her... men alt blir jo en vane...sa reven som ble flådd... *isammebåttrøst* 0 Siter
Mistera Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Samme her... men alt blir jo en vane...sa reven som ble flådd... *isammebåttrøst* *trøstertilbake* 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Håper du får en fin dag imorgen! *sender med et stykke brownie til lunsj-dessert til mistera* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Huff da. Noen dager er slik. Morgendagen blir sikkert bedre. 0 Siter
Mistera Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Håper du får en fin dag imorgen! *sender med et stykke brownie til lunsj-dessert til mistera* Takker:) den var kjempegod:) Idag går det så mye bedre, sol ute, hjelper mye på humøret... jeg snigler meg sakte men sikkert oppover igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.