Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vært en dritt dag!

Skrevet

Håper du får en hyggelig kveld da!

:) vet du det håper jeg og:) Men det ser utrolig dårlig ut!

Får bare ta de dritt dager som kommer! Er jo så vandt med dem, at vet ikke om annet:D

Skrevet

Her også... I alle fall på jobb. Så nå satser jeg på at resten av kvelden blir hyggeligere... :-)

Skrevet

Her også... I alle fall på jobb. Så nå satser jeg på at resten av kvelden blir hyggeligere... :-)

Må si meg ganske enig, jeg håper også kvelden blir mere vellykket.

Skrevet

Samme her...

men alt blir jo en vane...sa reven som ble flådd...

*isammebåttrøst*

Skrevet

Samme her...

men alt blir jo en vane...sa reven som ble flådd...

*isammebåttrøst*

*trøstertilbake*

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Håper du får en fin dag imorgen! *sender med et stykke brownie til lunsj-dessert til mistera*

Gjest Rusle
Skrevet

Huff da. Noen dager er slik. Morgendagen blir sikkert bedre.

Skrevet

Håper du får en fin dag imorgen! *sender med et stykke brownie til lunsj-dessert til mistera*

:) Takker:) den var kjempegod:)

Idag går det så mye bedre, sol ute, hjelper mye på humøret... jeg snigler meg sakte men sikkert oppover igjen!:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...