Gå til innhold

mail med mange funksjoner

Anbefalte innlegg

Gjest mail med funksjoner
Skrevet

Hva slags mail er best? Helst en som jeg kan sjekke via web. En gratis mail med mange funksjoner helst.

Finnes det gratis-mail der man f eks kan sjekke om noen har mottat/lest mailen osv?

Skrevet

Gmail er populært for tiden, men for å få det må du få en invitasjon fra noen som allerede har det. Det flommer over av gmail-invitasjoner, så det burde ikke være noe problem å få tak i.

Andre muligheter er fastmail og operamail. Disse kan du melde deg inn i gratis. Det finnes også flere andre tilbydere av gratis webmail.

Sikre meldinger om mottakeren har lest mailen eller ikke kan du bare få i lukkede mailsystemer, ikke vanlig epost. Noen klienter, blant annet Outlook Express, kan stilles inn til å spørre mottaker om de vil sende deg melding om at de har mottatt mailen, men det er valgfritt for mottaker å sende svar på dette. Personlig synes jeg det er en uting - hvis jeg vil at avsender skal vite om jeg har lest mailen, så sender jeg et svar selv.

Skrevet

Hei

Jeg vet ikke om det finnes så mange funksjoner på slike web-mailer, men gmail har en del muligheter, bl.a. en egen Gmail-Notifier, som varsler om mottatt mail + en Picasa (Google's free photo organizer) + at den er stor, 1 G

gmail-invite kan du og alle som ønsker det, gjerne få fra meg hvis du vil. Da kan du bare sende meg en mail til [email protected] , så sender jeg deg en invite. Grunnen til at jeg skriver hotmailadresse her, er at jeg ikke vil legge ut de andre her på DOL.

Jeg tror ikke at det finnes noen mulighet for å få varsel om at noen har mottatt noen gmail, ikke hvis denne bare brukes på Web. Det som går an, er å legge gmail-kontoen til f.eks. en Outlook/ Outlook Express/ Thunderbird, eller andre slike mailklienter. Dette står skrevet i hjelp-funksjonen på gmail:

POP, or Post Office Protocol, lets you download messages from Gmail's servers onto your computer so you can access your mail with a program like Microsoft Outlook Express or Netscape Mail, even when you aren’t connected to the Internet.

POP access is free for all Gmail users and we have no plans to charge for it in the future.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...