Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har vært sylta ned med forkjølelse og en uke med influensa, så har ikke vært noe sted på en stund.

Støttekontakten ser ut til å fungere bra. Bruker litt tid på å bli kjent med nye mennesker, så jeg vet ikke hvordan det kommer til å fungere enda, men det virker lovende.

Juledepresjonen var forsinket i år (eller i fjor?), kom ikke før i januar. Den vil ikke slippe taket. Har vært et slit å skulle gå ut hele året, men ting blir jo bare verre av å stenge seg inne, så prøver å tvinge meg til å gå ut.

Hvordan går det med deg? Har tittet litt, men kan ikke finne noen innlegg fra deg i det siste?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176690-orio/#findComment-1194113
Del på andre sider

Hei,

Jeg har vært sylta ned med forkjølelse og en uke med influensa, så har ikke vært noe sted på en stund.

Støttekontakten ser ut til å fungere bra. Bruker litt tid på å bli kjent med nye mennesker, så jeg vet ikke hvordan det kommer til å fungere enda, men det virker lovende.

Juledepresjonen var forsinket i år (eller i fjor?), kom ikke før i januar. Den vil ikke slippe taket. Har vært et slit å skulle gå ut hele året, men ting blir jo bare verre av å stenge seg inne, så prøver å tvinge meg til å gå ut.

Hvordan går det med deg? Har tittet litt, men kan ikke finne noen innlegg fra deg i det siste?

Influensa? Kjedelige greier, og det hjelper vel i alle fall ikke på humøret :-/

Vet ikke hva jeg skal si til hvordan det går med meg. Er veldig ustabil. Fra å ha et søvnbehov som et spedbarn og ikke orke noen ting, er jeg nå stort sett oppe i gryinga og har fått energien tilbake. Håper det varer, men kunne gjerne sluppet angsten som bare har økt på samtidig med at jeg våkner til igjen. har vært så urolig at psykologen lurte på om jeg kanskje burde ha vært innom akkutthjelpen, men jeg har landet litt igjen nå.

Har ikke skrevet så mye på dol i det siste. Bare svart på noen innlegg. Er redd for å "klage" for mye. Jeg bør jo være glad for at jeg ikke er helt apatisk lenger..

Godt å høre at det er liv i deg Orio, selv om du har vært helt sylta. Håper du kvikner til igjen på alle måter og får det bedre snart igjen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176690-orio/#findComment-1194550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...