serendipity Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hei! Så ikke meldingen før nå. Sendte deg akkurat en melding før jeg så denne. Jeg stilte forberedt som vanlig ;-) og det var jo "nok" sendetid med han igår, så får vi se om vi er like fornøyd etter "Lost" idag ;-) Ikke fornøyd om vi blir avspist med to glimt altså, he he.. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Hei! Så ikke meldingen før nå. Sendte deg akkurat en melding før jeg så denne. Jeg stilte forberedt som vanlig ;-) og det var jo "nok" sendetid med han igår, så får vi se om vi er like fornøyd etter "Lost" idag ;-) Ikke fornøyd om vi blir avspist med to glimt altså, he he.. *glede seg til Lost* Håper det blir mange bra øyeblikk da! 0 Siter
serendipity Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 *glede seg til Lost* Håper det blir mange bra øyeblikk da! JA!!!! Det får vi håpe.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.