Gå til innhold

Er det mulig å gå ned 10 kg

Anbefalte innlegg

Gjest på 3,5 mnd?
Skrevet

Nei, det er ikke fy å holde seg i form. Det er derimot fy å la det stå til 45 uker i året, og superslanke seg de resterende ukene.

Jeg hadde ikke ork til å tenke så mye på det under barseltiden. Jeg BURDE ha tenkt LITT på det, men mangelen på søvn og alt som følger med førte til at jeg gav litt faen, rett og slett.

Neste gang (?) jeg blir gravid vet jeg bedre.

Takk for treningstips!

lalala1365380457
Skrevet

fullt mulig! jeg gikk ned 7kg på tilsammens 3 uker, men hvorav jeg gikk på slankekur kun to av ukene (pause på 1 uke mellom). og vekten har hollt seg, er snart ett år siden jeg slanka meg. si fra om du ønsker å vite hvordan slankekuren er. (i hovedsak; rent kjøtt og salat) man skal gå ned 4kg uka med denne slankekuren. hvis du i tilegg har 3mnd på deg så når du jo å trimme deg opp også, så huden blir fast og fin =)

lykke til :)

serendipity
Skrevet

Det er 700 gram i uken, og det er mulig. I begynnelsen går man ofte ned litt raskere (kanskje 1 kilo i uken ) så går det tregere. Det ENESTE som hjelper er å spise sunt, hver 3-4 time, masse frukt, grønt og vann. Rene kjøtt produkter (kutt ut pølser, farse osv). Spis LITT godis en gang i uken. Og ikke småspis mellom måltidene. Trim 2 ganger i uken, og gå gjerne en tur ca. 1 time 2 ganger i uken i tillegg.

Gjest vil også bli tynn
Skrevet

fullt mulig! jeg gikk ned 7kg på tilsammens 3 uker, men hvorav jeg gikk på slankekur kun to av ukene (pause på 1 uke mellom). og vekten har hollt seg, er snart ett år siden jeg slanka meg. si fra om du ønsker å vite hvordan slankekuren er. (i hovedsak; rent kjøtt og salat) man skal gå ned 4kg uka med denne slankekuren. hvis du i tilegg har 3mnd på deg så når du jo å trimme deg opp også, så huden blir fast og fin =)

lykke til :)

Jeg vil gjerne vite!

lalala1365380457
Skrevet

Jeg vil gjerne vite!

=) litt lengre ned følger beskrivelse. synes metoden er veldig ok, jeg hadde mellom 5-10 kg jeg ville ta av for å nå idealvekt (altså jeg var ikke for tykk sånn at det var mye å ta av, mtp at da går man raskere ned. jeg gikk ned mye selv om det ikke var så mye som skulle av). syntes det var kjekkere å ta en skikkelig effektiv slankemetode i et par uker, enn å slite i et par måneder. har heller ikke lagt om kosthold så veldig mye i ettertid, spiser ris og pasta myye sjeldnere eneste, og kanskje mindre porsjoner(som ble naturlig, fordi magesekken krympet)

følgene metode:

frokost; en brødskive ristet brød med bittelitt jordbærsyltetøy

lunc: salat og 200gr kjøtt

middag: salat og 200gr kjøtt.

noen ganger kan du bytte ut kjøttet med 2 hardkokte egg. varier salaten(=grønn salat, agurk og en halv tomat) med kokt brokkoli/spinat/litt revet gullerot.

kjøttet i matrettene kan være fisk/sjømat, kylling eller annet kjøtt.vær oppfinnsom og varier, da er det mye lettere å fullføre.

unngå all brus. unngå salt. kaffe og te kan du drikke så mye du vil (uten sukker)!

viktig at du faktisk spiser broccoli et par ganger til maten, har noe med fjerning av giftstoffer som kommer i kroppen ved så hurtig forbrenning av fett..

lykke til, og bare spør hvis det er noe du lurer på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...