hardcore Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei Nils Håvard.Jeg er en mann midt i 30åra, har fått litt problemer som jeg lurer på om det går ann å kurere med medisiner. Leste litt om seroxat, cipralex og zoloft. Går disse ann å få reseptfritt på apoteket...? Problemet mitt er jeg litt usikker på men tror det skuldes paranoiditet og sosial angst... Jeg er i full jobb, har eget hus og har to døttre som jeg har så ofte som mulig... men, jeg blir veldig fort utslitt og vet aldri hvordan formen er neste dag. Jeg er veldig opptatt av hva andre synnes om min utførelse av jobb... Det hele er litt vanskelig å forklare, har liksom ingen ting å glede meg over, det eneste er å se mine døttre glad. Har jeg fri fra jobb, og ingen unger hjemme så drikker jeg, det er blitt liksom det som må til for at jeg skal komme meg ut blant andre folk. Andres interreser, intreserer jeg meg ikke for lengre, siden alle mine interesser er blitt borte. Hukommelsen min er jeg blitt skremt over, klarer ikke å holde styr på pappirer og rengninger... I det hele tatt er livet mitt blitt til et eneste kaos. Jeg er kjempeglad hver gang jeg kommer meg hjem og får være for meg selv.. Har begynt å lure på om dette bærer mot endestasjonen for meg... Har følesen av at jeg vandrer rundt alene og ingen bryr seg om meg, men bare vil ha en bit av meg.... MVH Hardcore. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176712-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.