Gå til innhold

tror jeg har tvangstanker


bohenrik

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 20 år, min mamma lurer på om jeg kanskje hartvangstanker/handlinger. Ho har lest litt om det på nett. Jeg var hyperaktivsom liten og det ble nevnt MBD lignede attferd. Jeg hadde en iq på som 12åring. Skolen eller andre skjønte hvorfor jeg ikke klarte å prestere bra påskolen. Var underrytter. Mamma har lagt merke til at jeg planlegger altnøye...sjekker alt flere ganger. Når jeg bodde sammen med eksen min, så lurte jeg alltid på hva som skulle skje i uken og hva vi skulle ha til middag neste uke, og jeg må dobbelt/trippelt sjekke avganger for fly og tog når jeg skal ta de. Samme gjorde jeg da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...