Gå til innhold

Typisk norsk

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

For et alldeles fantastisk, underholdende og brillefint program!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ante ikke at denne tellegreia hadde vært oppe på Stortinget.

Det er åpenbart ikke bare i dag de gjør mye rart der.

Gjest malun
Skrevet

Jeg ante ikke at denne tellegreia hadde vært oppe på Stortinget.

Det er åpenbart ikke bare i dag de gjør mye rart der.

Totti-to!

*fnis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Totti-to!

*fnis*

Enti-tre. 13. :)

Skrevet

Det er helt Kjell!

Heheheheh :-D

Kjell var jo en morsom bokstav! Skulle den ikke stå mellom L og M? ;)

Skrevet

Heheheheh :-D

Kjell var jo en morsom bokstav! Skulle den ikke stå mellom L og M? ;)

:D Jo, best å øve den inn:

A B C D E F G H I J K L Sjell M N...

Skrevet

:D Jo, best å øve den inn:

A B C D E F G H I J K L Sjell M N...

Hehehe...

*tunga rett i munnen og snubler meg gjennom*

:o)

Skrevet

Jo, det er ukas beste.

Men de lurer oss litt (det var i alle fall slik i forrige omgang), de ber folk sende inn forslag til morsomme ord, navn etc. og presenterer det i neste program. Problemet er bare at alle programmene er spilt inn for over et halvt år siden.

(Jeg snakka bl.a. med Sylfest Lomheim lenge før jul som fortalte meg at han hadde vært på innspilling som en slags mafiaboss kledd i svart i en svart limmo langt ute i skogen.)

Gjest malun
Skrevet

Jo, det er ukas beste.

Men de lurer oss litt (det var i alle fall slik i forrige omgang), de ber folk sende inn forslag til morsomme ord, navn etc. og presenterer det i neste program. Problemet er bare at alle programmene er spilt inn for over et halvt år siden.

(Jeg snakka bl.a. med Sylfest Lomheim lenge før jul som fortalte meg at han hadde vært på innspilling som en slags mafiaboss kledd i svart i en svart limmo langt ute i skogen.)

Innslagene spilles inn lang tid i forveien, ja.

Men programmet settes ikke nødvendigvis sammen da, vet du. Så en del av det er aktuelt og oppdatert.

De ville ikke bedt folk sende inn forslag ellers.

Skrevet

Men programmet settes ikke nødvendigvis sammen da, vet du. Så en del av det er aktuelt og oppdatert.

Ja, ,man ser jo at i et og samme program er det dels innslag som åpenbart er spilt inn i høst en gang, mens i andre kan man se litt snø på bakken.

Skrevet

Ånei! Det glemte jeg forrige uke. Er det på torsdager?

Kjempemorsomt!

Skrevet

Ånei! Det glemte jeg forrige uke. Er det på torsdager?

Kjempemorsomt!

Går på torsdagene ja.

Episodene legges og ut på nrk.no på nett-tv'en. Kan se der helt gratis, alle som er sendt ligger der. Glemte det selv så jeg så det på freddan jeg :-D

Gjest malun
Skrevet

Går på torsdagene ja.

Episodene legges og ut på nrk.no på nett-tv'en. Kan se der helt gratis, alle som er sendt ligger der. Glemte det selv så jeg så det på freddan jeg :-D

Og reprise på tirsdagene - jeg så det i går kveld.

Skrevet

Og reprise på tirsdagene - jeg så det i går kveld.

ahhh. det visst jeg ikke.

:-D

Skrevet

Jeg kjenner også ei som jobber i redaksjonen - og det er faktisk HELT sant at hele programmene er lagd på forhånd.

Tro det eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...