Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne morsomme søte MSN ikoner som danser og masse forskjellig vil jeg. Hittil har jeg bare kopiert de andre har, høyreklikk, legg til osv..

Men hvor finner jeg disse egentlig?

Skrevet

Jada :-)

Takk, men problemet er at jeg forstår ikke hvordan skal få det til. Vanligvis har jeg bare høyreklikka på de dansende elefantene eller hva det måtte være de la frem i chatten, og valgt legg til, og så var de der automatisk.

Vet ikke hvordan jeg får gjort det fra de sidene?

Hvis du bruker f.eks denne http://www.myemoticons.com så er det vel bare å klikke på den pakka du vil ha, så laster den ned. Du kan sikkert selv bestemme en mappe den skal ligge i hvis den ikke legger seg automagisk inn på msn. (Det følger sikkert med en hel masse annen dritt også, så les før du godtar!)

Åpne et chattevindu i msn og klikk deg inn på smiletegnet nederst i vinduet. Her kan du velge "Mine egendefinerte uttrykksikoner". Da kan du legge til det du måtte ønske.

Skrevet

Hvis du bruker f.eks denne http://www.myemoticons.com så er det vel bare å klikke på den pakka du vil ha, så laster den ned. Du kan sikkert selv bestemme en mappe den skal ligge i hvis den ikke legger seg automagisk inn på msn. (Det følger sikkert med en hel masse annen dritt også, så les før du godtar!)

Åpne et chattevindu i msn og klikk deg inn på smiletegnet nederst i vinduet. Her kan du velge "Mine egendefinerte uttrykksikoner". Da kan du legge til det du måtte ønske.

Ja, det var det jeg gjorde før. Men nå har jeg MSN 7.0 og det er litt annerledes der..

Skrevet

Ja, det var det jeg gjorde før. Men nå har jeg MSN 7.0 og det er litt annerledes der..

Du må lagre en sånn morsom gif på hardisken din - og så må du MENS du snakker med noen trykke på det smileyikonet - der hvor alle de vanlige er listet opp - nederst der så står det "mer..." - så får du opp et valg - opprett ny el. - husker ikke. S¨å leter du opp bildet derfra og bestemmer shortcut-navnet selv :) Lett som en plett! :)

Skrevet

Du må lagre en sånn morsom gif på hardisken din - og så må du MENS du snakker med noen trykke på det smileyikonet - der hvor alle de vanlige er listet opp - nederst der så står det "mer..." - så får du opp et valg - opprett ny el. - husker ikke. S¨å leter du opp bildet derfra og bestemmer shortcut-navnet selv :) Lett som en plett! :)

Ja, men da blir ikonene kjempesmå, ikke sånne store som de andre har *snufs*

Skrevet

Ja, men da blir ikonene kjempesmå, ikke sånne store som de andre har *snufs*

Prøv fler - noen blir store og fine, andre blir "ødelagt"

Skrevet

Prøv fler - noen blir store og fine, andre blir "ødelagt"

hmmmm..har prøvd endel nå. Merkelig..

Skrevet

hmmmm..har prøvd endel nå. Merkelig..

Oi, nå fikk jeg til en! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...