Gå til innhold

Pilates - hva betyr....?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke-engelsmann
Skrevet

direkte oversatt

navle til ryggrad .... men det hørtes jo veldig rart ut :o)

Gjest endelig min tur og! :0)
Skrevet

ENDELIG noe JEG kan svare på her inne! Det betyr *høytidelig* "Navle til ryggrad".

Bellybutton= navle

Spine=ryggrad

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Navle til ryggrad.

Betyr det da at jeg skal dra inn magen, eller at ryggen skal være flat og jeg ikke skal ta den fra gulvet?

Skrevet

Betyr det da at jeg skal dra inn magen, eller at ryggen skal være flat og jeg ikke skal ta den fra gulvet?

Tror det betyr at du liksom skal stramme og trekke inn magen. Trekke navlen inn mot ryggraden, liksom.

Når du ligger på gulvet skal ryggen likevel være i gulvet, ikke trekkes oppover, og så trekker du inn "navlen" så langt du kan.

Dersom du står på alle 4, skal også ryggen holdes rett mens magen trekkes inn.

Skrevet

Tror det betyr at du liksom skal stramme og trekke inn magen. Trekke navlen inn mot ryggraden, liksom.

Når du ligger på gulvet skal ryggen likevel være i gulvet, ikke trekkes oppover, og så trekker du inn "navlen" så langt du kan.

Det er nok helt riktig.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Takk for svar ;o)

Skrevet

Trekke inn magen uten å måtte holde pusten. Viktig viktig!

Gjest ah, veldig bra!
Skrevet

ENDELIG noe JEG kan svare på her inne! Det betyr *høytidelig* "Navle til ryggrad".

Bellybutton= navle

Spine=ryggrad

:-D

Skrevet

Det er nok helt riktig.

Huui, jeg glimter til i ny og ne!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...