Gjest ikke-engelsmann Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 direkte oversatt navle til ryggrad .... men det hørtes jo veldig rart ut ) 0 Siter
Gjest endelig min tur og! :0) Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 ENDELIG noe JEG kan svare på her inne! Det betyr *høytidelig* "Navle til ryggrad". Bellybutton= navle Spine=ryggrad 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Navle til ryggrad. Betyr det da at jeg skal dra inn magen, eller at ryggen skal være flat og jeg ikke skal ta den fra gulvet? 0 Siter
lilleva Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Betyr det da at jeg skal dra inn magen, eller at ryggen skal være flat og jeg ikke skal ta den fra gulvet? Tror det betyr at du liksom skal stramme og trekke inn magen. Trekke navlen inn mot ryggraden, liksom. Når du ligger på gulvet skal ryggen likevel være i gulvet, ikke trekkes oppover, og så trekker du inn "navlen" så langt du kan. Dersom du står på alle 4, skal også ryggen holdes rett mens magen trekkes inn. 0 Siter
cecily Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Tror det betyr at du liksom skal stramme og trekke inn magen. Trekke navlen inn mot ryggraden, liksom. Når du ligger på gulvet skal ryggen likevel være i gulvet, ikke trekkes oppover, og så trekker du inn "navlen" så langt du kan. Dersom du står på alle 4, skal også ryggen holdes rett mens magen trekkes inn. Det er nok helt riktig. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Tror det betyr at du liksom skal stramme og trekke inn magen. Trekke navlen inn mot ryggraden, liksom. Når du ligger på gulvet skal ryggen likevel være i gulvet, ikke trekkes oppover, og så trekker du inn "navlen" så langt du kan. Dersom du står på alle 4, skal også ryggen holdes rett mens magen trekkes inn. Takk for svar ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Tror det betyr at du liksom skal stramme og trekke inn magen. Trekke navlen inn mot ryggraden, liksom. Når du ligger på gulvet skal ryggen likevel være i gulvet, ikke trekkes oppover, og så trekker du inn "navlen" så langt du kan. Dersom du står på alle 4, skal også ryggen holdes rett mens magen trekkes inn. Trekke inn magen uten å måtte holde pusten. Viktig viktig! 0 Siter
Gjest ah, veldig bra! Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 ENDELIG noe JEG kan svare på her inne! Det betyr *høytidelig* "Navle til ryggrad". Bellybutton= navle Spine=ryggrad :-D 0 Siter
lilleva Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det er nok helt riktig. Huui, jeg glimter til i ny og ne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.