Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleide å ha nypesuppe med krem/banan til etter pannekaker da jeg var liten, nå finner jeg ikke lenger nypesuppe i butikkene!?! Fikk sånn nostalgisk lyst på det :(

Har vært i 4-5 butikker og tom spurt mamma og hun sier at nei, det er lenge siden de sluttet å selge nypesuppe-poser i butikkene...:/

Skrevet

Det er synd, om ikke det er å få tak i lengre. Lenge siden jeg har hatt nypsuppe, men nå fikk jeg veldig lyst på det.

Hos bestemor fikk jeg servert lunken nypesuppe med krem, selv brukte jeg strøkavring eller brøt opp vanlig kavring i, godt begge deler.

Håper den kommer igjen..!

Gjest terypa
Skrevet

Det er synd, om ikke det er å få tak i lengre. Lenge siden jeg har hatt nypsuppe, men nå fikk jeg veldig lyst på det.

Hos bestemor fikk jeg servert lunken nypesuppe med krem, selv brukte jeg strøkavring eller brøt opp vanlig kavring i, godt begge deler.

Håper den kommer igjen..!

Ja, *mimrer* Den var veldig god.

Vi får søke trøst i nypeteen.

Skrevet

Ja, *mimrer* Den var veldig god.

Vi får søke trøst i nypeteen.

Må nok det eller begynne å lage selv, helt fra begynnelsen av.

Nyper er jo kjempesunt også vet du.

Skrevet

Må nok det eller begynne å lage selv, helt fra begynnelsen av.

Nyper er jo kjempesunt også vet du.

Er det ikke mulig å gjøre noe med det da....? De (toro) tok også vekk den meksikanske tomatkremsuppen eller noe sånt, erstattet den med noe lignende men ikke like god synes jeg....men nypesuppen var jo en god, gammel slager da.....sniff..

Skrevet

Er det ikke mulig å gjøre noe med det da....? De (toro) tok også vekk den meksikanske tomatkremsuppen eller noe sånt, erstattet den med noe lignende men ikke like god synes jeg....men nypesuppen var jo en god, gammel slager da.....sniff..

Ja, det var den. Vi MÅ prøve å gjøre noe med det, men jeg husker ikke hvem som hadde den, var ikke Toro etter hva jeg husker. Noe som begynner med E, kan det stemme mon tro? Firmanavnet altså.

Skrevet

Det var ille. Eg har ikkje sett det på ei stund sjølv, no når du nemner det... Får vel hamstre inn litt frå Sverige neste gong vi er der, likeså blåbærsuppe (som er mykje betre enn nype... :-p~~~~ ) - men det blir jo ei stund dét, da, når ein ikkje bur i grenseland :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...