Gå til innhold

Problemer...


synderen

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er en gutt på 22 år, som nå har mistet en jente jeg er veldig glad i, pga noen dumme ting jeg har gjort.Vi var sammen i ca 14 mnd, før vi bestemte oss for å være fra hverandre. I den perioden vi var fra hverandre, tok jeg kontakt med andre jenter, stort sett via tlf(sms). Vi var fra hverandre i ca en mnd, før vi flyttet sammen igjen, og forlovet oss. Problemet var at jeg fortsatte kontakten med 6-7 jenter bak ryggen hennes, med en tlf hun ikke visste om at jeg hadde. Det skjedde et par ganger edrug, og noen flere ganger når jeg var påvirket av alkohol! Dette holdt på i 5 mnd, før hun fant ut av hva som foregikk. En av jentene jeg hadde kontakt med, fortalte det. Først nektet jeg på det hele.. i frykt av å miste henne. Etterhvert fant hun også ut av de andre. Jeg nektet fortsatt, men innrømmet det til slutt. Men jeg innrømmet bare de hun selv viste om, jeg klsrte ikke fortelle om de andre...selv om hun sa at det beste var at jeg var ærlig, da var det et håp for oss. Jeg flyttet ut, men vi tilbrakte mye tid sammen. Men hun fant selvfølgelig ut alt til slutt...og jeg klarte fortsatt ikke å være ærlig...dro ut med å innrømme ting i det lengste, helt til jeg måtte. Jeg har aldri likt å snakke om følelser o.l, men noe må være galt med meg? For det første er dette en jente jeg har hatt det kjempe bra sammen med, og kunne egentlig aldri tenkt meg noen annen, men alikevel fortsatte jeg å kontakte andre jenter! Har du noen formening om hva som kunne få meg til å gjøre det? Og hvorfor greier jeg ikke å være ærlig mot henne? Det er jo det jeg helst vil, og det er henne jeg vil ha!Kjempe fint om du kan hjelpe meg litt med dette, for jeg sliter mye om dagen pga det som har skjedd... På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hva tenker/føler du i det du gjør det?

Og forresten, kontaktet du dem på en vennskapelig måte, eller på en "interessert" måte? Er kjæresten din sjalu? Har dere "lov" til å ha venner av motsatt kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...