Gå til innhold

Hvordan spore opp en psykolog...


Gjest Hovedfagsinformant

Anbefalte innlegg

Gjest Hovedfagsinformant

jeg var informant for en psykologstudent som skrev hovedoppgave for noen år siden. Jeg var til flere samtaler med henne hvor hun gjorde notater av det jeg sa. for to år siden så fikk jeg en mail fra henne om at hun ennå ikke hadde skrevet ferdig oppgaven + at alle de tre pc'ene hennes hadde streiket, så det ble bare styr. Så ble det noe tull med min mail også så jeg fikk ikke skrevet tilbake til henne og spurt om oppgaven var ferdig.Jeg ville gjerne lese igjennom dette før det gikk i trykken

nå har jeg ikke klart å oppspore denne psykologen noe sted. problemet var at hun var norsk student, men gjorde den siste delen av studiet sitt i et universitet i Sverige. Men hun sa at hun skulle komme tilbake igjen til Norge etterpå.

Finner ikke navnet hennes i telefonkatalogen eller i noen liste over psykologer. Noen tips til hvor jeg kan kontakte henne og høre hvordan det gikk med hovedoppgaven og om min informasjon ble brukt i oppgaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NyttLiv

Du fikk vel sikkert et brev eller noe før du sa ja til å bli informant? Har du det brevet? I så fall skal det være opplyst ansvarlig 'institusjon' der (sannsynligvis universitetet) som kanskje kan hjelpe deg videre. Hvis du har navnet hennes (du hadde det?) kan du også kontakte Norsk samfunnsvitenskapelig datatjeneste (NSD) som skal ha oversikt over all slik forskning. (http://www.uib.no/nsd) De kan kanskje hjelpe deg om du har navnet på vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hovedfagsinformant

Du fikk vel sikkert et brev eller noe før du sa ja til å bli informant? Har du det brevet? I så fall skal det være opplyst ansvarlig 'institusjon' der (sannsynligvis universitetet) som kanskje kan hjelpe deg videre. Hvis du har navnet hennes (du hadde det?) kan du også kontakte Norsk samfunnsvitenskapelig datatjeneste (NSD) som skal ha oversikt over all slik forskning. (http://www.uib.no/nsd) De kan kanskje hjelpe deg om du har navnet på vedkommende.

men kan den tjenesten hjelpe meg når hun har avlagt hovedfagsoppgaven sin i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttLiv

men kan den tjenesten hjelpe meg når hun har avlagt hovedfagsoppgaven sin i Sverige?

ehh... nei, det var sant... kanskje ikke. Men det finnes kanskje en tilsvarende svensk tjeneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...