Nyttårsjenta' Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Mannen min står på Gardermoen og lurer på om jeg trenger en ny parfyme. Jeg vil veldig gjerne ha en, men aaaner ikke hvilken han skal kjøpe? Kan dere rekommandere en deilig parfyme som passer godt nå til våren sommeren?? Jeg liker ikke de som er veldig "fruktige", men heller de som har litt musk, vanilje og den typen dufter i seg. KAN DERE GI MEG ET BRA TIPS??! 0 Siter
Gjest kanskje et tips. . . . Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 poison - den nye typen på grå flakong - ikke den gamle på lilla 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Burberry London weekend synes jeg er veldig god. Får mye komplimenter for den.. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 poison - den nye typen på grå flakong - ikke den gamle på lilla Pure Poison er det du mener da :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Pure Poison er det du mener da :-) Den har jeg også, veldig god 0 Siter
Champagne Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Angel eller aromatics eliksir. Liker heller ikke sånne fruktige friske dufter. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Han har vel dratt derfra nå ) Angel er god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.