Gå til innhold

glemte alder


Gjest mo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar, skal jeg se om denne mensen gir seg før jeg oppsøker lege? Jeg skal jo ikke ha ny celleprøve før i des. Ettersom den ikke er så regelmessig lenger, kan det være begynnelsen på klimakteriet? Hvor sikker kan jeg være på celleprøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette H Moen, gynekolog

Takk for svar, skal jeg se om denne mensen gir seg før jeg oppsøker lege? Jeg skal jo ikke ha ny celleprøve før i des. Ettersom den ikke er så regelmessig lenger, kan det være begynnelsen på klimakteriet? Hvor sikker kan jeg være på celleprøven?

Jeg husker ikke din sykehistorie, det kommer så mange spørsmål på dette forum, så jeg svarer bare på ditt spørsmål om celleprøve. En celleprøve er ikke 100% sikker, men har man tatt det regelmessig med flere analyser er det en høy sikkerhet. Det kan imidlertid oppstå nye ting mellom to prøver, så man bør søke lege ved symptomer.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...