Gå til innhold

Telefonintervjuer

Gjest Annize(som vurderer å bli telefonintervjuer)

Anbefalte innlegg

Gjest Annize(som vurderer å bli telefonintervjuer)
Skrevet

Hei!

Er det noen som jobber som telefonintervjuer i TNS Gallup her, og som kan fortelle litt om hvordan jobben er? Kreves det for eksempel gode datakunnskaper? Er timelønnen god?

Fortsetter under...

Gjest Sinai
Skrevet

Trenger ingen spesielle dataferdigheter utover det vanlige. Lønn er fast, ingen provisjon. Du blir gal etterhvert for de kjører samme undersøkelsen over en lengre periode. Uansett bedre enn salg

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg jobbet på Norsk Gallupp Institutt for noen år siden.

Dette var egentlig en hel grei jobb ved siden av studier. Hadde ikke orket dette som en fulltidsjobb. Jeg jobbet 2 kvelder i uken i ett år.

Lønna var ok (bedre enn butikk), og det var faktisk litt morsomt å jobbe der også. Møtte på en del rare mennesker i Norges land for å si det sånn... :-) Men også veldig mange hyggelige!

Skrevet

Du trenger ikke å være god i data. Jeg ble sliten i hodet av å jobbe som intervjuer, jeg jobba ikke i gallup, men der jeg jobba var lønna enormt dårlig. Jeg hadde nesten 40 kr mindre i timen enn da jeg hadde dagvakter på kafe. Jeg orka ikke jobben så lenge, men jeg har ei veninne som trives kjempegodt som telefonintervjuer, hun jobber hos norstat.

Gjest Feedback research
Skrevet

God dag! Mitt navn er fru fjompeniss og jeg ringer fra Feedback Research as. Vi holder for tiden på med en undersøkelse om tannkrem. Jeg lurte på om du kunne tatt deg tid til noen spørsmål? .... Nei, jeg selger ikke tannkrem.

Hehe. Du må ikke ha speseille datakunnskaper. Du skal bare taste inn tall og skrive det folk sier. Men det du må kunne takle, er veldig mange sure mennesker som ber deg reise til h..... Jeg husker likevel best de gamle hyggelige menneskene som gjerne ville snakke litt om været også.

Jeg trivdes veldig godt! lykke til!

Skrevet

God dag! Mitt navn er fru fjompeniss og jeg ringer fra Feedback Research as. Vi holder for tiden på med en undersøkelse om tannkrem. Jeg lurte på om du kunne tatt deg tid til noen spørsmål? .... Nei, jeg selger ikke tannkrem.

Hehe. Du må ikke ha speseille datakunnskaper. Du skal bare taste inn tall og skrive det folk sier. Men det du må kunne takle, er veldig mange sure mennesker som ber deg reise til h..... Jeg husker likevel best de gamle hyggelige menneskene som gjerne ville snakke litt om været også.

Jeg trivdes veldig godt! lykke til!

Måtte du skrive ned ukvemsorda også? :)

Annonse

Gjest Feedback fjomenissen
Skrevet

Måtte du skrive ned ukvemsorda også? :)

tihi, nei, det slapp jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...