Gjest Vanity Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg har kommet dit at jeg bor i samme hus som Mimi. Den eneste oppgaven som står igjen er at jeg skal score hos en av partygjestene. Men det er ingen som vil flytte sammen med meg. Har allerede arrangert (i hvert fall ett) sinnsykt bra party og oppfylt alle andre kriterier. Har sitti fast her en gang før også, og da gadd jeg ikke mer og sluttet. Har nå, etter en stund, begynt å spille igjen og sitter fast på akkurat samme sted... Noen som kan hjelpe?? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Må være god venn, helst kjæreste med noen før de vil flytte inn. Prøv å ligge med en 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Må være god venn, helst kjæreste med noen før de vil flytte inn. Prøv å ligge med en Åhhh, thanks!! Har blitt ganske god venn av Bingo. Tror jeg skal legge skikkelig an på han!!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.