Gå til innhold

The Sims til PS2

Anbefalte innlegg

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg har kommet dit at jeg bor i samme hus som Mimi. Den eneste oppgaven som står igjen er at jeg skal score hos en av partygjestene. Men det er ingen som vil flytte sammen med meg. Har allerede arrangert (i hvert fall ett) sinnsykt bra party og oppfylt alle andre kriterier.

Har sitti fast her en gang før også, og da gadd jeg ikke mer og sluttet. Har nå, etter en stund, begynt å spille igjen og sitter fast på akkurat samme sted...

Noen som kan hjelpe??

Gjest papirtiger
Skrevet

Må være god venn, helst kjæreste med noen før de vil flytte inn. Prøv å ligge med en ;)

Gjest Vanity
Skrevet

Må være god venn, helst kjæreste med noen før de vil flytte inn. Prøv å ligge med en ;)

Åhhh, thanks!!

Har blitt ganske god venn av Bingo. Tror jeg skal legge skikkelig an på han!!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...