Gå til innhold

tips til treningsvideo

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har nummer 5 og nummer 27, Bollywood Workout er artigst:)

Gjest trene hjemme?
Skrevet

Hvordan er denne treningen?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvordan er denne treningen?

Bollywood er aerobic med sterke indiske innslag. Den andre er tre treningsDVDer i en, hvor Yogaen med Geri Halliwell er bra, System 21 pilates brukbar, mens den siste bare ler man av.

Gjest trene hjemme?
Skrevet

Bollywood er aerobic med sterke indiske innslag. Den andre er tre treningsDVDer i en, hvor Yogaen med Geri Halliwell er bra, System 21 pilates brukbar, mens den siste bare ler man av.

Ok, fint med litt morsom trening også...) Bollywood workout høres festlig ut.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hei, jeg lurer på om en av aerobics-dvdene er noe for meg... Vet du hva "real chart music" betyr? Orker ikke sånn tecno-greier, jeg er voksen, skjønner du. Så chart music... ligner det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

For mannfolk ville jeg anbefalt Blood And Guts med Dorian Yates.

Ingen grunn til å la seg skremme av at mannen er stor. Han trener etter et prinsipp som funker meget bra.

I Blood And Guts får man hele treningsuka hans.

Gjest den ekte noor
Skrevet

hei, jeg lurer på om en av aerobics-dvdene er noe for meg... Vet du hva "real chart music" betyr? Orker ikke sånn tecno-greier, jeg er voksen, skjønner du. Så chart music... ligner det?

Chart music er listepop:)

Gjest trene hjemme?
Skrevet

For mannfolk ville jeg anbefalt Blood And Guts med Dorian Yates.

Ingen grunn til å la seg skremme av at mannen er stor. Han trener etter et prinsipp som funker meget bra.

I Blood And Guts får man hele treningsuka hans.

Er jente.. Har du et annet tips?

Gjest trene hjemme?
Skrevet

Jeg vil ha en video med dance og trance... Vet du om en som har det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er jente.. Har du et annet tips?

Nei, jeg kjenner ikke til disse hjemmetreningsvideoene.

Den over funker dog like bra for jenter, men den forutsetter selvsagt at man trener på et helsestudio.

Jeg tror også jenter generelt vil frykte mannens størrelse, og, som jenter flest, tro de vil bli seendes ut som Yates dersom de trener som han. :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

*gjemmer meg under tastaturet* ... men takk for svar :)

Gjest trene hjemme?
Skrevet

Nei, jeg kjenner ikke til disse hjemmetreningsvideoene.

Den over funker dog like bra for jenter, men den forutsetter selvsagt at man trener på et helsestudio.

Jeg tror også jenter generelt vil frykte mannens størrelse, og, som jenter flest, tro de vil bli seendes ut som Yates dersom de trener som han. :)

Da må det mye trening til..:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da må det mye trening til..:)

Må mer enn trening til for å bli seendes ut som han. :)

Men han trener etter det jeg vil si er den desidert beste måten å trene på.

Gjest trene hjemme?
Skrevet

Må mer enn trening til for å bli seendes ut som han. :)

Men han trener etter det jeg vil si er den desidert beste måten å trene på.

Jeg trener ikke på helsestudio. Men jeg ønsker å få inn en rutine på trening, og siden jeg har små barn er det enklest å få trent hjemme. Har en trimsykkel, men ønsker tips til andre øvelser. Trener du ofte?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trener ikke på helsestudio. Men jeg ønsker å få inn en rutine på trening, og siden jeg har små barn er det enklest å få trent hjemme. Har en trimsykkel, men ønsker tips til andre øvelser. Trener du ofte?

Jeg forsøker å trene vekter 3 ganger i uka, og når været begynner å tillate det nå snart kommer jeg også til å gå for et par løpeturer i uka.

Når jeg tidligere, fra jeg var 17 og inntil for 3-4 år siden, trente nogenlunde seriøst, trente jeg, i hvert fall de siste par-tre årene, som Yates. 3-4 knallharde styrkeøkter i uka. Holder det. Men i denne perioden kjørte jeg også et relativt greit kosthold med svært mye mat. Kost og hvile er enormt viktig om man tar høyde for et visst nivå, og i hvert fall når, i utgangspunktet pingler som meg, vil oppnå mest mulig hva muskler angår.

Tja, hjemmeøvelser. Du har jo selvsagt diverse mageøvelser, pushups, knebøy (helst med vekter men uten bør vel gå greit i starten det også), fronutfall (den hvor du setter et bein foran det andre, bøyer deg ned og så går opp igjen før du kliner til også med det andre beinet først), sykling, jogging (hvis du har en mann som kan passe unga når du tar din løpetur), osv.

Har du muligheten til å kjøpe deg noen frivekter, en stang, diverse løse vekter du kan hekte på, samt noen manualer, kan jo det også komme godt med.

Gjest trene hjemme?
Skrevet

Jeg forsøker å trene vekter 3 ganger i uka, og når været begynner å tillate det nå snart kommer jeg også til å gå for et par løpeturer i uka.

Når jeg tidligere, fra jeg var 17 og inntil for 3-4 år siden, trente nogenlunde seriøst, trente jeg, i hvert fall de siste par-tre årene, som Yates. 3-4 knallharde styrkeøkter i uka. Holder det. Men i denne perioden kjørte jeg også et relativt greit kosthold med svært mye mat. Kost og hvile er enormt viktig om man tar høyde for et visst nivå, og i hvert fall når, i utgangspunktet pingler som meg, vil oppnå mest mulig hva muskler angår.

Tja, hjemmeøvelser. Du har jo selvsagt diverse mageøvelser, pushups, knebøy (helst med vekter men uten bør vel gå greit i starten det også), fronutfall (den hvor du setter et bein foran det andre, bøyer deg ned og så går opp igjen før du kliner til også med det andre beinet først), sykling, jogging (hvis du har en mann som kan passe unga når du tar din løpetur), osv.

Har du muligheten til å kjøpe deg noen frivekter, en stang, diverse løse vekter du kan hekte på, samt noen manualer, kan jo det også komme godt med.

Jeg har et par vekter som er fem kilo hver (ikke stang). Takk for tips:) Kanskje kan jeg lure meg ut og ta en joggetur når våren nærmer seg... For jeg har ikke så god kondis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...