Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker str 36 eller small her. Men hva tilsvarer dette i engelske og/ eller amerikanske størrelser??

Skjønner ikke hvorfor ikke alle bare kan ha samme størrelser på klærne. Snakk om tungvindt då!

På forhånd takk for svar!

Gjest men størrelsene varierer jo alltid.....
Skrevet

8 eller 10? Tror 12=40, 10=38.

Skrevet

jeg bruker str 10. I Norge kjoeper jeg 36.

Nei, det blir feil i følge guiden :o

Gjest Liza i London
Skrevet

Nei, det blir feil i følge guiden :o

Ser det...men real life kan ikke alltid settes inn i tabeller :)

Skrevet

Ser det...men real life kan ikke alltid settes inn i tabeller :)

Men de kan være underholdende :)

Skrevet

Engelske str er større enn amerikanske str...dvs... om jeg husker riktig:

norsk 38 = engelsk 14 = amerikansk 12... hm... eller noe sånt, du finner det nok på nettet et steds...bare husk at selv om det er de samme tallene som brukes, så er amerikanske, engelske (og italienske forsåvidt) str *forskjellige* :P

Italiensk er kanskje verst, ble forskrekket da jeg måtte helt opp til str42 eller noe sånt en dag.....men så var det "bare" italienske str...:P

Gjest den ekte noor
Skrevet

36 er lik engelsk str 10, 12 er lik 38 osv. Amrikanske er annerledes.

Skrevet

Engelske str er større enn amerikanske str...dvs... om jeg husker riktig:

norsk 38 = engelsk 14 = amerikansk 12... hm... eller noe sånt, du finner det nok på nettet et steds...bare husk at selv om det er de samme tallene som brukes, så er amerikanske, engelske (og italienske forsåvidt) str *forskjellige* :P

Italiensk er kanskje verst, ble forskrekket da jeg måtte helt opp til str42 eller noe sånt en dag.....men så var det "bare" italienske str...:P

Bah sorry så ikke linken til Cathlin :)

Skrevet

36 er lik engelsk str 10, 12 er lik 38 osv. Amrikanske er annerledes.

Ja, i USA finnes det jo voksne folk som bruker str 0. Det er visst "skam" å bruke større enn 4...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ja, i USA finnes det jo voksne folk som bruker str 0. Det er visst "skam" å bruke større enn 4...

Da må det iallefall være en skam og komme hit hvor str starter på 32:)

Skrevet

Da må det iallefall være en skam og komme hit hvor str starter på 32:)

Hehe, ja vi er jo kjempesvære i forhold til amerikanerne.. Liksom :)

Ifølge det lille jeg har sett på Oprah/Dr. Phil og andre moroprogrammer, er det vel heller de som burde hatt store tall på sine klesstørrelser.

Men de trenger vel disse små tallene for å føle seg bedre. Illusjonens makt osv.:)

Skrevet

Bah sorry så ikke linken til Cathlin :)

Linken min er ikke helt i takt med rl, men likevel et fint skjema :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...