Elbereth Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Av alle ting i verden har jeg tatt i bruk en boks kondensert melk (mangla fløte til fiskesuppa her en dag) Brukte bare litt, og resten har blitt stående igjen i hermetikkboksen, i kjøleskapet selvfølgelig. Nå er det gått noen dager - kan jeg bruke resten i dag? I stedet for rømme i en viltgryte? Tør jeg? Den lukter helt ok, ser ok ut også. 0 Siter
Gjest tror jeg i hvert fall Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Melk ser du når er for gammel. Ser eller lukter. Så ser og lukter den ok, så er den nok ok:) 0 Siter
HuLitleSara Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hva mener du med "her en dag" - hvis det f.eks var forrige uke så går det helt fint. Viking melk har veldig lang holbarhet 0 Siter
Elbereth Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Hva mener du med "her en dag" - hvis det f.eks var forrige uke så går det helt fint. Viking melk har veldig lang holbarhet *s* Åpna boksen på lørdag, og den har stått i kjøleskapet siden - i metallboksen... Nå er forøvrig gryteretten både kokt og fortært, bestemte oss for å leve litt farlig og hadde oppi melka. Så får vi se, om magen gjør revolt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.