Gå til innhold

kanskje kvinnedagen er en god ting!

Anbefalte innlegg

Gjest lene_marlin

Blir så drittlei av å lese om voldtekt etter voldtekt i avisene

definisjonen på voldtekt virker å være forskjellig fra person til person..noe som er merkerlig.. i ordboka mi står det at det er når noen ved trusler eller vold tvinger noen til seksuel ommgang , som regel samleie.

noe som irriterer meg ekstra er kommentarer som ofte kommer etter at gutter har seksuelt utnyttet jenter ,.

den aller vanligste er at jenta hadde alkohol i kroppen og derfor kan ha gitt gutten feil singnaler og hun ikke husker det som skjedde ordentlig.

skjerpings.. om jenta er så full at hun ikke husker riktig hvorfor skal da noen ville ha sex med henne.. hun er full , kan spy , stinker øl eller sprit. Skal ikke sex være samhandling mellom mann og kvinne , er jenta så full kan hun neppe delta på samleie og være ordentlig med på det..

og hvis hun er så full..hvordan kan gutten da vite om hun vil ha sex eller ikke?

og det med å gi feil signaler... aaahrg.. hvis jeg kliner med en type som vil ha sex med meg. og vi har vorspiel . plutselig ombestemmer han seg og kler på seg og går. Jeg tar ikke tak i han og presser han til å ha sex med meg liksom.

så er det den andre forklaringen da..jenta hadde utfordrende klær , hun oppførte seg kanskje flørtete og "horete" i noens øyne.. igjen..ser jeg en type i badebuxe på stranda som flørter vilt med meg vil det da aldri falle meg inn å invitere han på en drink for senere å voldta han...

blir kvalm av drittsekke mennene som i det hele tatt kan komme med sånne "forklaringer"

Hvordan tror politikerne det føles for meg å ikke kunne gå ut på gata på kvelden fordi jeg er redd en psyko skal voldta meg. Og etterpå hevde at jeg juger. Samtidig som så utrolig mange menn støtter de forklaringene jeg nevnte ovenfor..

mange har den holdningen at noen jenter nærmest ber om å bli voldtatt...

er så sinnsykt kvinnefornedrende og sånt..hvorfor blir som regel "sannheten" til den voldtektstiltalte mannen trodd... når det er ord mot ord tror jeg det er sinnsykt få som blir dømt. Hvorfor får man følelsen av at kvinners troverdighet er mindre enn menn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176831-kanskje-kvinnedagen-er-en-god-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...