Gå til innhold

Vasken er tett, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest ingen rørlegger
Skrevet

Vannet i vasken på badet skylles ikke ned. Vaskemaskinen er koblet til de samme rørene. Prøvde å helle plumbo i vasken. Da funket det fint. Men når jeg skrudde på vaskemaskinen kom alt vannet opp i vasken sammen med masse dritt. Og ville ikke skylles ned i gjen. Hva er galt? Hva skal jeg gjøre?

spørsmålet
Skrevet

har du prøvd sugepropp?

Plumbo er rørleggerens skrekk,den har for det meste gjort vondt verre.Prøv heller et middel som heter Mudin fåes kjøpt på baderomsbutikker.Lykke til.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ta et skrujern og skru opp sluket i bunnen av vasken, dra opp dritt og lort (ofte mye hår og slimete gørr) og skru på iggejn.

Sørg for å gjøre det mens du har en deilig middagsrett i ovnen til en gjest som kan hjelpe deg hvis alt skjærer seg. Var det en god idé eller??

Skrevet

Ikke plumbo har jeg blitt anbefalt. Brukte selv Mr. Muscle, en slags gel som man heller ned i vasken / sluket og lar virke en halv time og skyller så etter med kokende vann. Suverent! Fås på vanlig dagligvare, oransje flaske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...