Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom eBay og kjøpt saker og ting i noen år, men nå ville jeg prøve meg som selger. Er det noen som har opprettet en "sellers account" som kan hjelpe meg? Jeg har prøvd flere ganger å opprette en selgers konto, men de trenger krdittkort informasjon og det er her registreringen stopper opp. Jeg klarer ikke å få registrert kortet mitt (det er Visa). Jeg har brukt det mange ganger på PayPal. Jeg har prøvd å få hjelp fra eBay på live help, og de sier at det er adressen jeg skriver som ikke matcher den Visa (eller banken min) har registrert på meg. Jeg kan ikke skjønne dette, jeg har skrevet navn og adresse helt korrekt. Men jeg lurer på om det kan ha noe med kolonnene for "city" og "state" å gjøre, kanskje jeg skriver feil der. Noen som har gjort dette og kan hjelpe? Alle tips mottas med takk, jeg er ganske frustrert av dette!

Skrevet

Det er så og si umulig, pga by, city, zipcode og alt det der.

En annen ting er at det er veeeldig dyrt å sende noe med posten fra Norge, så det spørs om utenlandske kjøpere er interessert når det er så dyr frakt.

Skrevet

Det er så og si umulig, pga by, city, zipcode og alt det der.

En annen ting er at det er veeeldig dyrt å sende noe med posten fra Norge, så det spørs om utenlandske kjøpere er interessert når det er så dyr frakt.

Joda,jeg har sett at det er norske selgere der, svenske og danske også. Når det gjelder det jeg skal selge så er det et veldig populært samleobjekt som er lett å selge internasjonalt. Hadde jeg bare fått registrert meg som selger da...

Skrevet

Joda,jeg har sett at det er norske selgere der, svenske og danske også. Når det gjelder det jeg skal selge så er det et veldig populært samleobjekt som er lett å selge internasjonalt. Hadde jeg bare fått registrert meg som selger da...

kanskje du kan kontakte en av de andre norske selgerne og spørre dem hvordan de registrerte seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...