Gjest forvirret klient Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Chatter på en kanal og har funnet ut at psykologen min er en av deltakerne på chatten. Bør jeg kontrontere han med dette? Eller skal jeg bare fortsette å chatte, han viser stor interesse for meg på chatten. Lurer på hvor langt han har tenkt til å gå. hva hadde dere gjort 0 Siter
org Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg tror kanskje jeg ville ha gitt han et lite, hyggelig hint. (Det er forresten utrolig hva et komma utgjør - sjekk setningen min over...) 0 Siter
Gjest Nattfuglen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 hvordan kan han vite hvem du er? og hvordan kan du vite hvem han er? har han sagt sitt navn og du ditt? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg tror kanskje jeg ville ha gitt han et lite, hyggelig hint. (Det er forresten utrolig hva et komma utgjør - sjekk setningen min over...) (org): lenge leve komma'et!! 0 Siter
Prozak Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg tror kanskje jeg ville ha gitt han et lite, hyggelig hint. (Det er forresten utrolig hva et komma utgjør - sjekk setningen min over...) Ja, er det rart det lett blir misforståelser? :-) "..........................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 ...kansje diagnosen din er paranoid? *Fnis* 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Du kan kanskje neven at du går til psykolog, og sjekk reaksjonen hans/hennes. Vanligvis vil vel psykologer holde seg unna psykiatriske/psykiske tilfeller.. antar jeg, da.. (??) 0 Siter
Gjest forvirret klient Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Du kan kanskje neven at du går til psykolog, og sjekk reaksjonen hans/hennes. Vanligvis vil vel psykologer holde seg unna psykiatriske/psykiske tilfeller.. antar jeg, da.. (??) ja tror jeg nesten må gjøre det. Takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.