Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohoi, og så jeg som er ekte blondine også da, jeg hadde gått rett inn der!

Er det harde opptakskrav der? Jobbet nettopp hardt for å få medlemsskap i hespetreforeningen, så jeg klarer vel dette også?

:)

Bare så dumt jeg ikke har PC hjemme..:(

Men på dagtid, mens jeg er på den ekstremt kjedelige og lite hendelsesrike jobben min kan jeg jo stikke innom!

:)

Opptakskravene er ikke så ille. Man bør bare ha interesse av samme, vel, diskusjonstemaer ;) hehe

Og er du blondine i tillegg er du vel så godt som inne. *s*

Vi prater ikke så ofte på dagtid. Det er på kveldstid det pleier å, vel, ta litt av og sånn ;)

Du får få deg pc hjemme! :)

Mary Poppins
Skrevet

Satt du også og spiste og koste deg, og delte ikke du heller??.. Hm.. ;-)

Hmm søren dere skulle ikke vite at jeg spiste, ville nemlig ha alle for meg selv!

Grisk? Jeg? neeiiii... ;)

Men jeg lover å dele neste gang! =)

Skrevet

jaja, "den indre krets?"... Hører nok ikke til der, jeg :P

Isåfall er "den indre krets" det samme som "dols forente blondiner" eller noe sånt ;)

Etter at vi ikke var ønsket på ranglerchatten lenger, har vi bare brukt msn. Det er vel derfor vi har tatt helt av innimellom også....og da drypper det litt rare innlegg på dol innimellom skravlinga også ;)

Skrevet

Opptakskravene er ikke så ille. Man bør bare ha interesse av samme, vel, diskusjonstemaer ;) hehe

Vi prater ikke så ofte på dagtid. Det er på kveldstid det pleier å, vel, ta litt av og sånn ;)

Skal sifra den dagen jeg får råd til det!:)

serendipity
Skrevet

Hmm søren dere skulle ikke vite at jeg spiste, ville nemlig ha alle for meg selv!

Grisk? Jeg? neeiiii... ;)

Men jeg lover å dele neste gang! =)

Fint ;-)

serendipity
Skrevet

Åååå - lover å dele neste gang. ;)

Jeg var aaaltfor opptatt med, vel, diverse andre temaer. Knaskingen var bare ved siden av, og kom fullsteeendig i skyggen av...ja...det andre vi snakket om ;)

He he. Ja det var kanskje andre temaer enn mat som var mest interessante ;-) dele neste gang- fint :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Isåfall er "den indre krets" det samme som "dols forente blondiner" eller noe sånt ;)

Etter at vi ikke var ønsket på ranglerchatten lenger, har vi bare brukt msn. Det er vel derfor vi har tatt helt av innimellom også....og da drypper det litt rare innlegg på dol innimellom skravlinga også ;)

Nå blir jeg nysgjerrig! For det første virker ikke du særlig 'blond'.

Og hva gjorde dere for å bli kastet ut? ...virkelig spennende, dette her :)

Skjønner godt det kan bli rare inlegg, også!! Uten at jeg har tenkt spesielt over det. Sikkert bare morsomt.

Livet er igrunnen rart, morsomt, urettferdig, trist, utfordrende, herlig av&til, vanskelig.

Skrevet

Meg da? Er ikke naturlig blond riktignok, men en overivrig frisør gjorde en gang for noen år siden til at jeg en periode var så og si blond...

Skrevet

Meg da? Er ikke naturlig blond riktignok, men en overivrig frisør gjorde en gang for noen år siden til at jeg en periode var så og si blond...

Hei - you're in. Siden du har vært "blondine", og i tillegg vet jeg du vil like temavalgene våre på chattingen ;)

Send meg en mail om du vil være med da :)

[email protected]

Skrevet

Nå blir jeg nysgjerrig! For det første virker ikke du særlig 'blond'.

Og hva gjorde dere for å bli kastet ut? ...virkelig spennende, dette her :)

Skjønner godt det kan bli rare inlegg, også!! Uten at jeg har tenkt spesielt over det. Sikkert bare morsomt.

Livet er igrunnen rart, morsomt, urettferdig, trist, utfordrende, herlig av&til, vanskelig.

"Nå blir jeg nysgjerrig! For det første virker ikke du særlig 'blond'."

Takker. :) Bra at det ikke alltid virker sånn.

Men vi begynte å kalle det blonditreff siden vi var blondiner vi som startet opp, og så liker vi å skravle en del. Dessuten tuller vi litt med å være "blond" når det er noe vi ikke helt får med oss ;)

"Og hva gjorde dere for å bli kastet ut? ...virkelig spennende, dette her :)"

Vel...vi snakket for mye om yndlingstemaene våre (som du sikkert har fått med deg hva er.?) ;) Da var vi ikke så ønsket lenger, med mindre vi skjerpet oss. Ingen av oss ville skjerpe oss, og dermed gikk vi over til å chatte på msn isteden.

;)

Mary Poppins
Skrevet

"Nå blir jeg nysgjerrig! For det første virker ikke du særlig 'blond'."

Takker. :) Bra at det ikke alltid virker sånn.

Men vi begynte å kalle det blonditreff siden vi var blondiner vi som startet opp, og så liker vi å skravle en del. Dessuten tuller vi litt med å være "blond" når det er noe vi ikke helt får med oss ;)

"Og hva gjorde dere for å bli kastet ut? ...virkelig spennende, dette her :)"

Vel...vi snakket for mye om yndlingstemaene våre (som du sikkert har fått med deg hva er.?) ;) Da var vi ikke så ønsket lenger, med mindre vi skjerpet oss. Ingen av oss ville skjerpe oss, og dermed gikk vi over til å chatte på msn isteden.

;)

"Da var vi ikke så ønsket lenger, med mindre vi skjerpet oss. Ingen av oss ville skjerpe oss, og dermed gikk vi over til å chatte på msn isteden."

Hvor vi trives enda bedre :)

Skrevet

"Da var vi ikke så ønsket lenger, med mindre vi skjerpet oss. Ingen av oss ville skjerpe oss, og dermed gikk vi over til å chatte på msn isteden."

Hvor vi trives enda bedre :)

Jepp! Der trives vi enda bedre.

For der kan vi regjere som vi vil ;)

hehe

Skrevet

Jepp! Der trives vi enda bedre.

For der kan vi regjere som vi vil ;)

hehe

I alle dager...

*Flau på ranglervegne*!!!

Synd dere ikke er der lenger...heheh..men skjønner jo at det fins mer livlige steder ;-)!

Skrevet

I alle dager...

*Flau på ranglervegne*!!!

Synd dere ikke er der lenger...heheh..men skjønner jo at det fins mer livlige steder ;-)!

Vel, det virket som om vi var for livlige, eller for enspora livlige, for det som var ok på ranglere. Så da måtte vi finne vårt eget sted, da, vettu :)

Og nå har vi det mer moro enn noengang, så det var ikke så dumt å bytte chattested ;)

hehe

Skrevet

Da er du med. :)

Har mailet adressen til de andre også, så er du raskt med i det gode selskap ;)

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...