Gå til innhold

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

Noen hilsen blir det nok ikke paa en stund...har faktisk ingen peiling hvor blikkboksbilen deres har trillet....og det tror jeg ikke de har heller. Det er et stooort kontinent "der nede"..og langt mellom nettoppkoblinger :)

"der nede"? hvor er hun? Kan du ta det på mail hvis du ikke vil ta det her?

Gjest baremei
Skrevet

jammmen det er så godt.....

Ja, det er godt, det synes jeg og. Men jeg klarte heldigvis å slutte før jeg var begynt. Har andre laster jeg da=)

Skrevet

I flg. min hudpleie-utdannede-sminke-dame-venninne, så er det ingen ting som hjelper....sorry!

:)

Skrevet

Jeg bader av og til ansiktet i klorvann, og lungene i røyk :o

Vet ikke om det hjelper???

Skrevet

Kanebo. Fuktighetsvann og krem til den nette sum av ca.900 kroner. Veldig drøy,brukt den i årevis. Livet er så hardt vet du, at en må unne seg litt til et slitent ansikt:)

Hvor lenge varer den? En tube til 900 kr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er alderen, Bella. Alderen.

Intet å gjøre. Med mindre du kjører en Michael Jackson og renner ned diverse ansiktsløftere, mens du facer alderdommen som sakte men sikkert innhenter deg. :)

bugge -jenta
Skrevet

Hvor lenge varer den? En tube til 900 kr.

Det er to glassflasker. Den ene(fuktighetsvannet, som du tar på først) er 125 ml, og koster 400 kr. Selve kremen er 100 ml og koster 500 kroner. Den er veeeldig drøy, men spør alltid om prøver slik at du kan finne den som passer din hud. Jeg har den i ganske mange måneder, er ikke helt sikker på hvor lenge. Men jeg vil påstå at summasummarum finnes det ikke såkalte dyre kremer fra apoteket eller parfymeriet som blir noe særlig billigere i bruk. O, du overfladiske og forfengelige verden:)

Jeg kjøper i hvertfall ikke kremer mer enn to ganger i året.

Ønsker meg til jul, og kjøper en gang selv. Men nå har jeg et sluk av en hud som aldri får nok fuktighet, men hater for mye fett.

Skrevet

Jeg våknet opp med en ny rynke foprrige tirsdag - og det fortalte jeg til min bror på 24 år, og han sier: "Hva het han?" - hehe

Skrevet

Rynker? Hvilke rynker;) her er ikke noen her:( ikke en eneste:( og da blir jeg 30 iår... ser ut som en liten barne rompe... er ikke bra det heller:(

Skrevet

Det er to glassflasker. Den ene(fuktighetsvannet, som du tar på først) er 125 ml, og koster 400 kr. Selve kremen er 100 ml og koster 500 kroner. Den er veeeldig drøy, men spør alltid om prøver slik at du kan finne den som passer din hud. Jeg har den i ganske mange måneder, er ikke helt sikker på hvor lenge. Men jeg vil påstå at summasummarum finnes det ikke såkalte dyre kremer fra apoteket eller parfymeriet som blir noe særlig billigere i bruk. O, du overfladiske og forfengelige verden:)

Jeg kjøper i hvertfall ikke kremer mer enn to ganger i året.

Ønsker meg til jul, og kjøper en gang selv. Men nå har jeg et sluk av en hud som aldri får nok fuktighet, men hater for mye fett.

Høres veldig bra ut:)

Skrevet

Rynker? Hvilke rynker;) her er ikke noen her:( ikke en eneste:( og da blir jeg 30 iår... ser ut som en liten barne rompe... er ikke bra det heller:(

Jeg fikk rynker etter fylte 40....

Skrevet

Jeg fikk rynker etter fylte 40....

hmmm... det her ikke jeg tenkt å få;) hehe... sett Absolutt fabelaktig:) hehe... sånn skal jeg bli;) Not!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...