Gjest Kampsport-entusiast Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hvem spilte i de filmene ? Var det Jean-Claude Van damme? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt de ? 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jepp, det var Jean-Claude Van Damme. Kan kjøpes her: http://www.play.com/play247.asp?searchtype=r2title&searchstring=bloodsport&page=search&Go.x=0&Go.y=0 0 Siter
Prozak Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Heh? Finnes det mer enn én av de? Dem første så jeg mange ganger i tenårene - morsom, men totalt elendig :-) ".............................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Heh? Finnes det mer enn én av de? Dem første så jeg mange ganger i tenårene - morsom, men totalt elendig :-) ".............................." ...som det meste man så i tenårene. Husker også jeg digga Blood Sport, Missing In Action, Delta Force med Chuck, Rambo, Cobra (den beste filmen jeg noensinne hadde sett når jeg var 12), og gud veit hva slags elendighet jeg ikke så på. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 ...som det meste man så i tenårene. Husker også jeg digga Blood Sport, Missing In Action, Delta Force med Chuck, Rambo, Cobra (den beste filmen jeg noensinne hadde sett når jeg var 12), og gud veit hva slags elendighet jeg ikke så på. Javisst - de du nevner der er jo fra kremen av filmer fra den tiden :-) "..............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.