Gå til innhold

For trygdede

Anbefalte innlegg

Gjest piecemind
Skrevet

Finnes det et nettsted der msn ksn bli kjent med¨andre i samme situasjon?

Gjest trygdemor
Skrevet

Da ville jeg heller anbefale å oppsøke et forum for den lidelsen/sykdom som gjør at du er trygdet.

Tror ikke det finnes noe spesifikt forum for trygdede generelt.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet
  trygdemor skrev (På 10.3.2005 den 7.51):

Da ville jeg heller anbefale å oppsøke et forum for den lidelsen/sykdom som gjør at du er trygdet.

Tror ikke det finnes noe spesifikt forum for trygdede generelt.

det ville ikke jeg anbefalt, sånne sykeforeninger blir folk bare enda sykere av. Sitte å digge sykdommen sin

Det viktigste er å treffe folk!

Gjest trygdemor
Skrevet
  engel (har med kake, vin, og litt eddik) skrev (På 10.3.2005 den 8.25):

det ville ikke jeg anbefalt, sånne sykeforeninger blir folk bare enda sykere av. Sitte å digge sykdommen sin

Det viktigste er å treffe folk!

Er ikke de med sykdommer folk da? Man trenger ikke sitte å gnure seg ned i selvmedlidenhet selv om man treffer personer som har samme sykdomserfaring på et forum. Det er godt å ha noen å dele erfaringer med. I tilleg kan man gå ut og treffe friske mennesker.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet
  trygdemor skrev (På 10.3.2005 den 9.49):

Er ikke de med sykdommer folk da? Man trenger ikke sitte å gnure seg ned i selvmedlidenhet selv om man treffer personer som har samme sykdomserfaring på et forum. Det er godt å ha noen å dele erfaringer med. I tilleg kan man gå ut og treffe friske mennesker.

joda, du har sikkert rett. Men på slump har jeg besøkt to sånne sykeforeninger, og det var rene "syTeforeninger".. Bare klaging og sutring over myndigheter og leger og trygdekontor osv.

Jeg har dessuten trent et sted mange syke trente. I garderoben var det DEN syteklubben. Jeg ble nesten dårlig selv - jeg mener, følte meg dårlig, selv om jeg også var der fordi jeg var dårlig og skulle trene meg opp. Vikitg å ha et litt optimistisk fokus, mener nå jeg!

Og jeg tenkte at innsenderen savnet kontakt på dagtid, for det er dumt å være alene mens alle andre er på jobb.

Det finnes noe i oslo som heter aktiv på dagtid, med mange tilbud, forresten.

http://www.osloidrettskrets.no/

Det finnes i mange andre fylker også! Du bare søker på 'aktiv på dagtid'.Lykke til, 'piecemind'

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...