Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå bruker vi ikkenoe...vi får høre på det vi har lasta ned så lenge - jeg hadde ikke virusprogram vettu - pc'en er helt ny. Og så fikk ene poden også trykket på den linken som gik som en farsott på MSN her om dagen - så nå er det litt "haust i heimen" for å si det slik....men vi glemmer fort -og nå har jeg både Adaware og virusprogram.

Ikke ta noe for gitt likevel.

Jeg har virusbeskyttelse, brannmur, AdAware og Spybot, men da jeg kjørte TrendMicros Scan i går, viste det seg at maskinen hadde to virus, en trojaner, tre spyware. Verste jeg har sett.

http://housecall.trendmicro.com/

Skrevet

Jeg har nå ørten virus programmer etter å ha vært inne på noen uheldige nettsider som ga meg hundrevis av viruser. Fikk knapt brukt pc'en for det gikk så tregt og det poppet opp nye sider heeele tiden.

Så da lastet jeg ned og kjøpte mange forskjellige virusprogrammer, bl.a spybot, xblock, adaware, norten antivirus, xoftspy, spywareblaster osv..

Ingen dumme viruser skal ødelegge min kjære pc nei!

Antivirus-programmer er bedre enn virus-programmet ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Antivirus-programmer er bedre enn virus-programmet ;-)

hehe jeg er helt enig, antivirus programmer er kjekkere å ha ;)

Skrevet

Jeg har virusbeskyttelse, brannmur, AdAware og Spybot, men da jeg kjørte TrendMicros Scan i går, viste det seg at maskinen hadde to virus, en trojaner, tre spyware. Verste jeg har sett.

da må jeg få kjørt det også! hehe

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve den linken du la ut der, men det skjer ingenting, jeg trykker på "start free scan now" også "complete scan" og next og location og next og da kommer jeg bare til en blank side? merkelig..

Skrevet

hehe jeg er helt enig, antivirus programmer er kjekkere å ha ;)

*BLÆÆÆ* hhehe

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve den linken du la ut der, men det skjer ingenting, jeg trykker på "start free scan now" også "complete scan" og next og location og next og da kommer jeg bare til en blank side? merkelig..

Du må kjøre den i IE.

Gjest printa
Skrevet

Jeg har den fra før men synes at den finner så lite.

Ja, den gjør vel egentlig det. Jeg har forsøkt andre, men finner ikke ut hvordan de fungerer. Finner ikke noen søkere/lasteprogram som er gratis heller. Men det skyldes vel min kompetanse på nettet ikke er særlig mye å skryte av.

Ha en fin helg;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...