favn Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Akkurat nå bruker vi ikkenoe...vi får høre på det vi har lasta ned så lenge - jeg hadde ikke virusprogram vettu - pc'en er helt ny. Og så fikk ene poden også trykket på den linken som gik som en farsott på MSN her om dagen - så nå er det litt "haust i heimen" for å si det slik....men vi glemmer fort -og nå har jeg både Adaware og virusprogram. Ikke ta noe for gitt likevel. Jeg har virusbeskyttelse, brannmur, AdAware og Spybot, men da jeg kjørte TrendMicros Scan i går, viste det seg at maskinen hadde to virus, en trojaner, tre spyware. Verste jeg har sett. http://housecall.trendmicro.com/ 0 Siter
Gemini Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg har nå ørten virus programmer etter å ha vært inne på noen uheldige nettsider som ga meg hundrevis av viruser. Fikk knapt brukt pc'en for det gikk så tregt og det poppet opp nye sider heeele tiden. Så da lastet jeg ned og kjøpte mange forskjellige virusprogrammer, bl.a spybot, xblock, adaware, norten antivirus, xoftspy, spywareblaster osv.. Ingen dumme viruser skal ødelegge min kjære pc nei! Antivirus-programmer er bedre enn virus-programmet ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Antivirus-programmer er bedre enn virus-programmet ;-) hehe jeg er helt enig, antivirus programmer er kjekkere å ha 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Ikke ta noe for gitt likevel. Jeg har virusbeskyttelse, brannmur, AdAware og Spybot, men da jeg kjørte TrendMicros Scan i går, viste det seg at maskinen hadde to virus, en trojaner, tre spyware. Verste jeg har sett. http://housecall.trendmicro.com/ da må jeg få kjørt det også! hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Ikke ta noe for gitt likevel. Jeg har virusbeskyttelse, brannmur, AdAware og Spybot, men da jeg kjørte TrendMicros Scan i går, viste det seg at maskinen hadde to virus, en trojaner, tre spyware. Verste jeg har sett. http://housecall.trendmicro.com/ Jeg tenkte jeg skulle prøve den linken du la ut der, men det skjer ingenting, jeg trykker på "start free scan now" også "complete scan" og next og location og next og da kommer jeg bare til en blank side? merkelig.. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 hehe jeg er helt enig, antivirus programmer er kjekkere å ha *BLÆÆÆ* hhehe 0 Siter
favn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg tenkte jeg skulle prøve den linken du la ut der, men det skjer ingenting, jeg trykker på "start free scan now" også "complete scan" og next og location og next og da kommer jeg bare til en blank side? merkelig.. Du må kjøre den i IE. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har den fra før men synes at den finner så lite. Ja, den gjør vel egentlig det. Jeg har forsøkt andre, men finner ikke ut hvordan de fungerer. Finner ikke noen søkere/lasteprogram som er gratis heller. Men det skyldes vel min kompetanse på nettet ikke er særlig mye å skryte av. Ha en fin helg;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.