Gå til innhold

Hva skal jeg gi til...

Anbefalte innlegg

Gjest overasket
Skrevet

Det finnes nok flere av dem på bygda enn på vestkanten.

Det de alle har felles er de holdningene du viser her.

Hvilke holdninger da? Dere vet ingenting om hva jeg står for, dere tror det da, mange morsomme teorier.

Jeg kan umulig alle inn i din definisjon som kjerring siden jeg ikke har noen av egenskapene du ramset opp. At dere ikke liker meg, det vet jeg, men det betyr ikke at jeg er noe mer kjerring enn dere, tvert imot vil jeg heller si.

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• mil1365380270

10

• lilleva

10

• skorpionfisken

7

Gjest overasket
Skrevet

Tror du har litt høye tanker om deg selv ;-) Du får ha en god helg, gidder ikke mer, hvis vi ikke treffes under det nye nicket du velger, da.

Høye tanker om meg selv? Fordi? Jaja..

Gjest overasket
Skrevet

Ikke hvis man øsnker å framstå som oppegående, utstyrt med middels allmennkunnskap og alminnelige sosiale evner.

Men siden det ikke er noe for deg, skal vi nok greie å overse ditt valg av nick i denne tråden.

ja, skal se dere greier det igjen. Utrolig hva dere får til hvis dere bare vil. Imponerende at dere greier se forbi et nick, det er jo særdeles vanskelig da, siden dette er en så viktig sak. Skrivefeil er jo en grusom greie og rettes ikke alt slikt opp så går sikkert verden under. Bra dere ikke har noe annet å gjøre da, så kanskje dere redder verden.

skorpionfisken
Skrevet

Hvilke holdninger da? Dere vet ingenting om hva jeg står for, dere tror det da, mange morsomme teorier.

Jeg kan umulig alle inn i din definisjon som kjerring siden jeg ikke har noen av egenskapene du ramset opp. At dere ikke liker meg, det vet jeg, men det betyr ikke at jeg er noe mer kjerring enn dere, tvert imot vil jeg heller si.

Holdningene dine ser vi i innleggene dine.

Skikkelige kjærringholdninger.

Du kan selvfølgelig lyve i innleggene. Men de holdningene du viser når du skriver viser at den personen du vil framstå som her inne er en kjærring.

Gjest overasket
Skrevet

Holdningene dine ser vi i innleggene dine.

Skikkelige kjærringholdninger.

Du kan selvfølgelig lyve i innleggene. Men de holdningene du viser når du skriver viser at den personen du vil framstå som her inne er en kjærring.

Ehh.. tror du har en annen definisjon på kjerring enn meg, og en annen enn den du skrev.. ?!

At jeg fremstår som en bitch og provokatør vet jeg, men det er jo noe helt annet enn å være kjerring. Du er en kjerring, babette er en kjerring, og flisa og Dorte. Jeg er jo sånn bare her inne, for gøy. Sånn som dere sikkert ikke heller er så tragiske som dere framstår her inne. Her er jo alt på lissom..

matildes mor
Skrevet

jeg er ingen attis, hva nå enn det er.. og poenget er jo nettopp at generasjonene er forskjellige, det virker jo begge veier, selvsagt.

Nei, man trenger jo ikke bli gammel dame, men man bør oppføre seg til sin alder, pluss minus sånn man føler seg.

Dette er jo spesielt viktig om man har mann og barn, en må jo ta hensyn til at de nærmeste kasnkje er flau over en.

Og ja, jeg vet hvordan ordet skrives, men riktig stavelsesmåte var opptatt som nick. Men hey, fint du retter på meg, tenk hvilken krise det er om jeg ikke hadde visst bedre....

Nå undrer jeg: Hvordan mener du at en tredveåring skal oppføre seg da? og en 40 åring ?

Hvordan er voksne folk??

Du kan umulig ha voksne folk i din omgangskrets?

Jeg må innrømme at før jeg begynte å jobbe som 20 åring så syntest jeg at 40 åringer var fossiler.....Men det var helt til jeg kom i arbeid og fikk gleden av å jobbe med folk helt opp til 60 år!!

Mange av de er både livlige og artige faktisk-og helt like oss,selv om alderen er større!

Når vi arrangerer fester i heimen idag ,består den av folk i fra 20 åra og opp til nesten 50.Ingenting å si på festmoralen-og heller ingen som synes at de på 40 skal tone seg ned og være "voksne"

Du høres skikkelig barnslig ut og viss det er sånn at du nærmer deg tredve....å jøye meg.....Slik jeg forstår deg kommer du til å helt vende om ifra din tidlegere livsførsel den dagen du fyller tredve!!

Lykke til!!! Det er ikke så mange andre så klarer det du!

matildes mor
Skrevet

Spander en dag på et spa! La han få full overhaling med massasje og varmebad og alt mulig!!

De fleste menn synes det er helt fantastisk når de først har opplevd det.Selv om ikke alle synes det høres så tøft ut i starten:-)

Skrevet

Ehh.. tror du har en annen definisjon på kjerring enn meg, og en annen enn den du skrev.. ?!

At jeg fremstår som en bitch og provokatør vet jeg, men det er jo noe helt annet enn å være kjerring. Du er en kjerring, babette er en kjerring, og flisa og Dorte. Jeg er jo sånn bare her inne, for gøy. Sånn som dere sikkert ikke heller er så tragiske som dere framstår her inne. Her er jo alt på lissom..

Er jeg en kjerring?

Føler meg iallefall som det når jeg rister på hodet over at fjortisene går med bar mage midt på vinteren, eller når jeg nekter å gå med grusomme UGG-boots utenpå joggebuksa..:)

Men når jeg lekesloss og fjoller med typen min føler jeg meg ofte som en fjortis igjen!

Hehe...

Gjest overasket
Skrevet

Nå undrer jeg: Hvordan mener du at en tredveåring skal oppføre seg da? og en 40 åring ?

Hvordan er voksne folk??

Du kan umulig ha voksne folk i din omgangskrets?

Jeg må innrømme at før jeg begynte å jobbe som 20 åring så syntest jeg at 40 åringer var fossiler.....Men det var helt til jeg kom i arbeid og fikk gleden av å jobbe med folk helt opp til 60 år!!

Mange av de er både livlige og artige faktisk-og helt like oss,selv om alderen er større!

Når vi arrangerer fester i heimen idag ,består den av folk i fra 20 åra og opp til nesten 50.Ingenting å si på festmoralen-og heller ingen som synes at de på 40 skal tone seg ned og være "voksne"

Du høres skikkelig barnslig ut og viss det er sånn at du nærmer deg tredve....å jøye meg.....Slik jeg forstår deg kommer du til å helt vende om ifra din tidlegere livsførsel den dagen du fyller tredve!!

Lykke til!!! Det er ikke så mange andre så klarer det du!

Du misforstår. Jeg snakker om førtisser som oppfører seg som fjortisser. DET er ikke så vanskelig å skjønne at det blir litt feil.

Mener ikke man endrer seg når man blir så og så gammel, men nettopp at man drar med seg den tidsepoken hvor man var ung. Sånn at de som er 60 nå har dratt med seg 50 og 60 åra, mens jeg vil dra med meg 90 åra når jeg blir eldre. Forstår du?

Det er liksom det tiåret vi var unge som merker og former oss, og DET dra vi med. Derfor er folk med ulik alder litt forskjkellig formet og annerledes hverandre.

Skrevet

Jeg er ikke en kjerring, bare så det er sagt - jeg er en fjortiss.

Gjest overasket
Skrevet

Jeg er ikke en kjerring, bare så det er sagt - jeg er en fjortiss.

du er en førtiss

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvilket kjønn har din elskede da?

Skrevet

Litt dyrt kanskje - vet ikke hva du tenker deg:

DVD-opptaker (m/harddisk)

DAB-bilradio

Skrevet

du er en førtiss

Noen av oss gamlinger har nok lært oss rettskriving bedre enn deg : overasket er med to r'er....

Og så er vi mye flinkere til å kjøre rullator...

skorpionfisken
Skrevet

Hvilket kjønn har din elskede da?

Han er mann:-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Nytt digitalkamera hvis du har råd.

Flatskjerm-TV til TV-rommet, så kanhan se fotball i fred.

Gjest overasket
Skrevet

Noen av oss gamlinger har nok lært oss rettskriving bedre enn deg : overasket er med to r'er....

Og så er vi mye flinkere til å kjøre rullator...

hvorfor skrev du det galt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...