Gjest YES YES YES Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269775 0 Siter
Gjest jhhs Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Synd ikke flere rettsaker flyttes til andre land. 0 Siter
Gjest snillisme landet Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Synd ikke flere rettsaker flyttes til andre land. Helt enig. F.eks burde de skyldige i Baneheia saken lidd samme skjebne. 0 Siter
Gjest YES YES YES Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Synd ikke flere rettsaker flyttes til andre land. Helt enig !! Har du drept et menneske så skjønner ikke jeg hvorfor de setter igang store laaaaange rettsaker, anking o.l., sett dem inn på livstid, eller lær av innlegget i avisen, få dem vekk fra vår planet !!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Synd ikke flere rettsaker flyttes til andre land. Helt til det er en av dine nærmeste som blir feilaktig anklaget for noe, og tilstår under tortur? Sier IKKE at denne mannen er uskyldig, men land som i så utstrakt grad praktiserer tortur for å få folk til å tilstå har jeg liten tiltro til. Mange tilfeller av justismord er alvorligere enn at skyldige folk går fri... 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 O' fryd - - selv om han sikkert bare kan anke og så er han ute igjen. Dødsstraff er ganske usivilisert da...selv om jeg har vært FOR lenge så begynner jeg nå å se poenget i det at man heller bør betale med sitt liv, enn med sin død - det er for lettvindt å bare bli "borte". Men jeg FORSTÅR hennes nærmeste som sikkert hadde hatt lyst til å drepe han selv. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Gled deg ikke for tidlig. Amnesty og norske myndigheter jamrer som katter i løpetiden for å få dommen omstøtt. Han er jo «nordmann», må vite. 0 Siter
Gjest snillisme landet Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Gled deg ikke for tidlig. Amnesty og norske myndigheter jamrer som katter i løpetiden for å få dommen omstøtt. Han er jo «nordmann», må vite. Ja, hva med å ta inn til Norge? Her kan kan sone samtidig ta seg en utdannelse eller jobbe litt på et snekkerverksted å tjene litt.... 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Ja, hva med å ta inn til Norge? Her kan kan sone samtidig ta seg en utdannelse eller jobbe litt på et snekkerverksted å tjene litt.... Og få omsorg for ungene.... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Kutt ut!! 3 barn har faktisk mistet sin mor her, og du skal triumfere på den måten over dette??? *oppgitt!!!* 0 Siter
Gjest YES YES YES Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Kutt ut!! 3 barn har faktisk mistet sin mor her, og du skal triumfere på den måten over dette??? *oppgitt!!!* ..... og du hadde som mormor frivillig latt denne drapsmannen fortsatt ha "normal" kontakt med dine barnebarn ...... ikke faen om du hadde gjort !! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 ..... og du hadde som mormor frivillig latt denne drapsmannen fortsatt ha "normal" kontakt med dine barnebarn ...... ikke faen om du hadde gjort !! Nei, men å triumfere på den måten du gjør her, er uansett smakløst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.