Gå til innhold

YES YES YES !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd ikke flere rettsaker flyttes til andre land.

Gjest snillisme landet
Skrevet

Helt enig. F.eks burde de skyldige i Baneheia saken lidd samme skjebne.

Gjest YES YES YES
Skrevet

Helt enig !!

Har du drept et menneske så skjønner ikke jeg hvorfor de setter igang store laaaaange rettsaker, anking o.l., sett dem inn på livstid, eller lær av innlegget i avisen, få dem vekk fra vår planet !!!!

Skrevet

Helt til det er en av dine nærmeste som blir feilaktig anklaget for noe, og tilstår under tortur?

Sier IKKE at denne mannen er uskyldig, men land som i så utstrakt grad praktiserer tortur for å få folk til å tilstå har jeg liten tiltro til. Mange tilfeller av justismord er alvorligere enn at skyldige folk går fri...

Skrevet

O' fryd - - selv om han sikkert bare kan anke og så er han ute igjen.

Dødsstraff er ganske usivilisert da...selv om jeg har vært FOR lenge så begynner jeg nå å se poenget i det at man heller bør betale med sitt liv, enn med sin død - det er for lettvindt å bare bli "borte".

Men jeg FORSTÅR hennes nærmeste som sikkert hadde hatt lyst til å drepe han selv.

Skrevet

Gled deg ikke for tidlig. Amnesty og norske myndigheter jamrer som katter i løpetiden for å få dommen omstøtt. Han er jo «nordmann», må vite.

Gjest snillisme landet
Skrevet

Gled deg ikke for tidlig. Amnesty og norske myndigheter jamrer som katter i løpetiden for å få dommen omstøtt. Han er jo «nordmann», må vite.

Ja, hva med å ta inn til Norge? Her kan kan sone samtidig ta seg en utdannelse eller jobbe litt på et snekkerverksted å tjene litt....

Skrevet

Ja, hva med å ta inn til Norge? Her kan kan sone samtidig ta seg en utdannelse eller jobbe litt på et snekkerverksted å tjene litt....

Og få omsorg for ungene....

Gjest tjohooo
Skrevet

Kutt ut!!

3 barn har faktisk mistet sin mor her, og du skal triumfere på den måten over dette???

*oppgitt!!!*

Gjest YES YES YES
Skrevet

Kutt ut!!

3 barn har faktisk mistet sin mor her, og du skal triumfere på den måten over dette???

*oppgitt!!!*

..... og du hadde som mormor frivillig latt denne drapsmannen fortsatt ha "normal" kontakt med dine barnebarn ...... ikke faen om du hadde gjort !!

Gjest tjohooo
Skrevet

..... og du hadde som mormor frivillig latt denne drapsmannen fortsatt ha "normal" kontakt med dine barnebarn ...... ikke faen om du hadde gjort !!

Nei, men å triumfere på den måten du gjør her, er uansett smakløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...