Gå til innhold

Flytte bokmerker og mail fra Opera til Mozilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan gjør man?

Opera er en håpløs historie hva angår 'Programmet har utført en ulovlig operasjon' som igjen legger nettforbindelsen ned mange, mange ganger i timen, så nå prøver vi Mozilla.

På forhånd tusen takk for svar.

Skrevet

Så rart, hos meg krasjer bare Opera hyppig om jeg har aaaltfor mange vinduer oppe samtidig.

Men du må sjekke Mozilla (Firefox) for import-muligheter, det er en funksjon der, men jeg har ikke Firefox på denne maskinen, så jeg får ikke sjekket det for deg.

Skrevet

Så rart, hos meg krasjer bare Opera hyppig om jeg har aaaltfor mange vinduer oppe samtidig.

Men du må sjekke Mozilla (Firefox) for import-muligheter, det er en funksjon der, men jeg har ikke Firefox på denne maskinen, så jeg får ikke sjekket det for deg.

Regner med det er Mozilla Firefox du snakker om og ikke vanlig Mozilla? I så fall skal det bare være å gå på File > Import, så er det Firefox sin jobb å finne Opera og la deg klikke "OK" for å importere.

Skrevet

Regner med det er Mozilla Firefox du snakker om og ikke vanlig Mozilla? I så fall skal det bare være å gå på File > Import, så er det Firefox sin jobb å finne Opera og la deg klikke "OK" for å importere.

Vi gjorde det, og da importerte Mozilla Firefox (riktig) fra Explorer :-(

Men der er bokmerkene 'gamle' og for en stor del utdaterte.

Skrevet

Opera krasjer i ett kjør, gjerne med bare ett vindu åpent.Har prøvd å sende rapport til dem, men det skjedde ingenting. Jeg er lei, Opera har vært en skuffelse.

Skrevet

Opera krasjer i ett kjør, gjerne med bare ett vindu åpent.Har prøvd å sende rapport til dem, men det skjedde ingenting. Jeg er lei, Opera har vært en skuffelse.

Hm - rart det da. Kanskje det er noe annet på din maskin som Opera ikke samarbeider så godt med da...

Skrevet

Vi gjorde det, og da importerte Mozilla Firefox (riktig) fra Explorer :-(

Men der er bokmerkene 'gamle' og for en stor del utdaterte.

Funker det å importere Opera-bokmerker til Explorere? Og så derfra til Firefox?

Skrevet

Takk, jammen er du lur... :)

Skal prøve!

Skrevet

Det tar litt tid å få fikset ting og få ut nye versjoner, vet du :) Det er ikke sånn at et stort programvarefirma kan si "Oj, en bugrapport fra favn, da må vi jammen sende ut ny versjon i morgen den dag!" :)

Skrevet

Det tar litt tid å få fikset ting og få ut nye versjoner, vet du :) Det er ikke sånn at et stort programvarefirma kan si "Oj, en bugrapport fra favn, da må vi jammen sende ut ny versjon i morgen den dag!" :)

Neinei, jeg skjønner det :)

Men når Opera har hatt sine sedvanlige 4 krasj her de siste 10 minuttene, har jeg vel lov å være bare passe fornøyd. På den annen side, det er jo gratis, så har jeg vel ikke lov å klage.

På den tredje side: Sånt blir det utro 'kunder' av.

Skrevet

Det funker ikke.

Da blir det manuelt. Jeg gleder meg :-(

Skrevet

Neinei, jeg skjønner det :)

Men når Opera har hatt sine sedvanlige 4 krasj her de siste 10 minuttene, har jeg vel lov å være bare passe fornøyd. På den annen side, det er jo gratis, så har jeg vel ikke lov å klage.

På den tredje side: Sånt blir det utro 'kunder' av.

Det er ofte litt tilfeldig hva som krasjer og hva som ikke krasjer. Hos meg er f.eks Firefox ubrukelig til en del ting fordi den kræsjer nesten hver gang jeg prøver å se video (f.eks nrk web-tv). Jeg har til og med prøvd med to forskjellige video-plugins, og begge får Firefox til å kræsje. Hos noen kræsjer IE ustanselig. Sånne "tilfeldige" kræsjer som avhenger mye av systemet er veldig vanskelige å finne ut av for utviklere.

Skrevet

Det er ofte litt tilfeldig hva som krasjer og hva som ikke krasjer. Hos meg er f.eks Firefox ubrukelig til en del ting fordi den kræsjer nesten hver gang jeg prøver å se video (f.eks nrk web-tv). Jeg har til og med prøvd med to forskjellige video-plugins, og begge får Firefox til å kræsje. Hos noen kræsjer IE ustanselig. Sånne "tilfeldige" kræsjer som avhenger mye av systemet er veldig vanskelige å finne ut av for utviklere.

Sier du det? Høres litt ålreit ut at lorten er jevnt fordelt på pc-brukere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...