Gå til innhold

Ang. kvinnedagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at dette er vårt ansvar - ikke bare som medsøstre (hva nå det enn er for noe) - men også som medmenneske. Dette er ikke bare kvinnekamp, Også menn i frie land bør være med å kjempe mot sine "brødre" som kan behandle sine kvinner og sitt folk på denne måten.

Skrevet

Jeg syns at dette er vårt ansvar - ikke bare som medsøstre (hva nå det enn er for noe) - men også som medmenneske. Dette er ikke bare kvinnekamp, Også menn i frie land bør være med å kjempe mot sine "brødre" som kan behandle sine kvinner og sitt folk på denne måten.

Enig i det, Flisa, dette bør være alles kamp og ikke bare kvinners kamp. Men grunnen til at kvinner blir utsatt for slikt, er jo nettopp at de er kvinner, og dermed "fritt vilt" for mennene. Gjør det litt til "kvinnesak", synes jeg..

Gjest PetraCetrera
Skrevet

Det er dessverre slik at det finnes kvinner også i dag, som ikke vet hva kvinnedagen står for.

Derfor: dreier kvinnesak seg om holdningsendring ikke bare blandt menn, men også i høyeste grad, oss kvinner imellom.

Skrevet

Enig i det, Flisa, dette bør være alles kamp og ikke bare kvinners kamp. Men grunnen til at kvinner blir utsatt for slikt, er jo nettopp at de er kvinner, og dermed "fritt vilt" for mennene. Gjør det litt til "kvinnesak", synes jeg..

Åja - selvsagt! Det er kvinnekamp og fredskamp - misforst meg rett -jeg vil i TILLEGG også vri det over til at dette også er MENN i den FRIE VERDEN sin kamp også! :)

Skrevet

Litt av noen apekatter dette.

Skal si kvinnen er tøff, dette er ei virkelig hard nøtt for de andre apekattene. Håper dette fører til at flere kvinner der nede står frem og tar opp kampen og at dette igjen vil føre til at mennene også kommer på banen og fordømmer idiotiet.

Skrevet

Åja - selvsagt! Det er kvinnekamp og fredskamp - misforst meg rett -jeg vil i TILLEGG også vri det over til at dette også er MENN i den FRIE VERDEN sin kamp også! :)

Ja, det er det!

Det er til å gråte blod av kvinner (!) og menn som klager over at kampen for kvinners rettigheter og verd har gått for langt (dobbelt-!).

Mukthar Mai, min heltinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...