Gå til innhold

Vaske vedovn utvendig?

Anbefalte innlegg

Jentungen1365380808
Skrevet

Vanligvis tørker jeg bare støv av vedovnen, men nå har jeg oppdaget noen hvite flekker (vaskemiddelsprut etter å ha vasket glassdøra?) og antydning til rust et par steder. Det er en vanlig støpejernsovn. Hva kan jeg vaske med? Eller kanskje: Hva bør jeg absolutt ikke vaske med?

Skrevet

Du får kjøpt sort lakk til å lakke ovnen med. Den blir seende ut som ny etterpå.

Lakken får du kjøpt på steder der de selger ovner.

Jentungen1365380808
Skrevet

Du får kjøpt sort lakk til å lakke ovnen med. Den blir seende ut som ny etterpå.

Lakken får du kjøpt på steder der de selger ovner.

Nå er ovnen nesten ny, i hvert fall nesten ikke brukt. De som bodde her før hadde ikke brukt den i det hele tatt, for de var redde for at ungene skulle brenne seg... Vi har brukt den i to år.

Skrevet

Du kan bruke ovnssverte. Det kan kjøpes i vanlige dagligvarebutikker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...