Gå til innhold

Hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Gjest enda ei gammel røy
Skrevet

I alder?

I sinn?

Når blir jenter til patetiske kjærringer?

Skrevet

Du da? Du bruker et tilfeldig nick og sier ingenting om deg selv?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Blir aaaaaaldriiiiii patetisk kjerring, heldigvis :)

Skrevet

Alder er bare et tall......:-)

Er i femtiårene, men ikke en dag over 25 i sinn!!

Skrevet

Er 25.

Hvor gammel jeg føler meg kommer litt an på.

Føler meg moden og "gammeldags" i enkelte tilfeller, mens andre ganger føler jeg meg som en fjortis.

Alt til sin tid..:)

Men gammal, patetisk kjerring har jeg ikke tenkt å bli selv om jeg skulle bli 90!

Skrevet

alder?

43

I sinn?

konstant voksen - - ca. 28 var jeg da jeg BLE voksen - nå er det bare kroppen som eldes...

de tblir man kun i andres øyne! :)

Skrevet

Det er jo en FRIHET i det å blir så pass trygg på seg selv at man blankt DRITER i om man blir oppfattet patetisk:)

DET er kanskje den helt store forskjellen ¨på folk i ulik alder.

de yngre er kanskje mer opptatt av hva som er "riktig oppførsel" - -og derfor er det ikke så greit å ta seg en konjakk for en som sitter på gamlehjemmet heller....grrr - sånt irriterer meg.

VI er FOLK med lengsler, drømmer, musikk, opplevelser etc. etc. til den dagen vi trekker kistelokket over huet.

Min bestemor på 93 er helt fjortiss også - vi har lange samtaler på telefon hver uke - og jeg har aldri unngått å snakke med henne om prevensjon, sopp i underlivet - fyllesjuke etc. etc. jeg har aldri tatt "hensyn" til at hun har levd noen flere år enn meg - og så syns hun også at meg, kan hun snakke med.

Vi filosoferer over døden, Gud, - internett,farger, etc. etc.

det er DEILIG å ha rundet både 30 og 40 _ - - jeg GRÅT da jeg ble 30 - jeg syns det var en tragedie rett og slett - men etter det syns jeg livet har blitt bedre og bedre - jeg tillater meg selv å OPPLEVE mer - snakke med flere mennesker og bryr meg lite om hva folk sysn om det. Folk som ikke vil meg noe godt har jeg rett og slett ikke plass til i livet mitt.

Jeg skulle ønske jeg hadde det sånn da jeg var 23!

Gjest togli
Skrevet

Akkurat fylt 35 år i alder og 28 år i sinn!

Det siste spørsmålet lar jeg stå ubesvart da det nok er en individuell greie ;o)

Gjest malun
Skrevet

Det er jo en FRIHET i det å blir så pass trygg på seg selv at man blankt DRITER i om man blir oppfattet patetisk:)

de yngre er kanskje mer opptatt av hva som er "riktig oppførsel" - -og derfor er det ikke så greit å ta seg en konjakk for en som sitter på gamlehjemmet heller....grrr - sånt irriterer meg.

VI er FOLK med lengsler, drømmer, musikk, opplevelser etc. etc. til den dagen vi trekker kistelokket over huet.

Min bestemor på 93 er helt fjortiss også - vi har lange samtaler på telefon hver uke - og jeg har aldri unngått å snakke med henne om prevensjon, sopp i underlivet - fyllesjuke etc. etc. jeg har aldri tatt "hensyn" til at hun har levd noen flere år enn meg - og så syns hun også at meg, kan hun snakke med.

det er DEILIG å ha rundet både 30 og 40 _ - - jeg GRÅT da jeg ble 30 - jeg syns det var en tragedie rett og slett - men etter det syns jeg livet har blitt bedre og bedre - jeg tillater meg selv å OPPLEVE mer - snakke med flere mennesker og bryr meg lite om hva folk sysn om det. Folk som ikke vil meg noe godt har jeg rett og slett ikke plass til i livet mitt.

Herlig innlegg - helt enig! ;o)

Skrevet

Jeg er 25 år.

I sinn er jeg nok ca 50 (i følge alderstest på spray;)

Men føler meg faktisk eldre enn 25 av og til. Bekymrer meg mye over at tiden går fort og sånn, hehe.

Men av og til er jeg kanskje 7 i sinn:) Blir kjempe glad dersom noen overasker meg med sjokolade eller noe:)

Så det er vel litt forskjellig fra dag til dag.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Alder er bare et tall......:-)

Er i femtiårene, men ikke en dag over 25 i sinn!!

Du undervurderer betydningen av å ha blitt moden!

Ikke søren om jeg ville vært 25 :P

Men tidsmålern min stoppet på 40, så jeg er bare 40+ nå (evt. 40++)

Skrevet

Et varmt og flott innlegg, flisa!

Denne takker jeg spesielt for, noterer på rett sted i hodet og hjertet:

'Folk som ikke vil meg noe godt har jeg rett og slett ikke plass til i livet mitt.'

Skrevet

Et varmt og flott innlegg, flisa!

Denne takker jeg spesielt for, noterer på rett sted i hodet og hjertet:

'Folk som ikke vil meg noe godt har jeg rett og slett ikke plass til i livet mitt.'

...og den setningen der, har jeg lært av; HOLD DEG FAST....min mann,,,,hehe

Skrevet

...og den setningen der, har jeg lært av; HOLD DEG FAST....min mann,,,,hehe

*måpe*

*flire

Skrevet

....gammel nok til å vite hva jeg ikke bør gjøre, og ung nok til å gjøre det likevel....:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"I alder?"

29

"I sinn?"

29

"Når blir jenter til patetiske kjærringer?"

22

Skrevet

I alder? - 26

I sinn? - 26

Jenter blir ikke patetiske kjærringer. Det er bare de som allerede er kjærringer som i tillegg blir patetiske.

gammel røy
Skrevet

Du kan jo gjøre et søk på nicket mitt hvis du vil vite hvor gammel jeg er.

Ellers er det unektelig en smule patestisk å etterlikne andres nick...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...