Gå til innhold

Hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du undervurderer betydningen av å ha blitt moden!

Ikke søren om jeg ville vært 25 :P

Men tidsmålern min stoppet på 40, så jeg er bare 40+ nå (evt. 40++)

Vi er forskjellige vet du, man har vel lett for å gå tilbake, tenke på de gode årene i ens liv og å ville prøve å være der. Jeg hadde det veldig bra i midten av tjueårene, derfor jeg skriver sånn.

Kan ikke akkurat si jeg undervurderer min modenhet heller, hver alder har sin sjarm selvsagt. Jeg nyter tross alt femtiårene og jeg, tar en dag av gangen, lever dagen idag. Det må vi prøve på, uansett alder. Ingen vet hva morgendagen bringer.

Gjest baremei
Skrevet

23

Varierer mellom 14 og 90, det:)

Det finnes patetiske kjerringer i alle aldre.

Skrevet

Det er jo en FRIHET i det å blir så pass trygg på seg selv at man blankt DRITER i om man blir oppfattet patetisk:)

DET er kanskje den helt store forskjellen ¨på folk i ulik alder.

de yngre er kanskje mer opptatt av hva som er "riktig oppførsel" - -og derfor er det ikke så greit å ta seg en konjakk for en som sitter på gamlehjemmet heller....grrr - sånt irriterer meg.

VI er FOLK med lengsler, drømmer, musikk, opplevelser etc. etc. til den dagen vi trekker kistelokket over huet.

Min bestemor på 93 er helt fjortiss også - vi har lange samtaler på telefon hver uke - og jeg har aldri unngått å snakke med henne om prevensjon, sopp i underlivet - fyllesjuke etc. etc. jeg har aldri tatt "hensyn" til at hun har levd noen flere år enn meg - og så syns hun også at meg, kan hun snakke med.

Vi filosoferer over døden, Gud, - internett,farger, etc. etc.

det er DEILIG å ha rundet både 30 og 40 _ - - jeg GRÅT da jeg ble 30 - jeg syns det var en tragedie rett og slett - men etter det syns jeg livet har blitt bedre og bedre - jeg tillater meg selv å OPPLEVE mer - snakke med flere mennesker og bryr meg lite om hva folk sysn om det. Folk som ikke vil meg noe godt har jeg rett og slett ikke plass til i livet mitt.

Jeg skulle ønske jeg hadde det sånn da jeg var 23!

Det er nok mange som misunner deg tryggheten din.

Synes det er kjempeflott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...