Gå til innhold

Jeg beso oppkjøringen i dag -JEG HAR LAPPEN

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke her
Skrevet

Nå er det så lenge siden jeg har vært her inne at jeg har glemt både passord og sånt. Mailadressen min er også borte for lengst.

Men ville bare fortelle at jeg hadde oppkjøring i dag og sto :D

Kjempe glad :D

Skrevet

Er det "gamle" Solsikke?

Gratulerer så mye med kortet:-)

Skrevet

Grattis! :-)

Hvordan går det med vofsen deres da?

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Så bra! Gratulerer med førerkortet!

Skrevet

Gratulerer - igjen! :)

og kjør forsiktig - jeg krasjet 2 ganger første dagen....

Skrevet

Gratulerer - igjen! :)

og kjør forsiktig - jeg krasjet 2 ganger første dagen....

hehe, to ganger?

Ja ja. Det første jeg gjorde da jeg kjørte etter at jeg hadde fått lappen, var å suse rett gjennom et lyskryss - på rødt lys.

Tror jeg var litt for oppglødd ;)

Jeg har ikke kjørt på rødt lys siden, altså.

Skrevet

hehe, to ganger?

Ja ja. Det første jeg gjorde da jeg kjørte etter at jeg hadde fått lappen, var å suse rett gjennom et lyskryss - på rødt lys.

Tror jeg var litt for oppglødd ;)

Jeg har ikke kjørt på rødt lys siden, altså.

Jeg rygga på en bil fordi jeg hadde snø på bakruta - jeg tok til og med rennafart....jeg ble så sjelven at da jeg skulle parkere på jobben etterpå - så knuste jeg blinklyset mitt da jeg traff støtfangeren til bilen ved siden av - klarte ikke å beregne svingen med den gamle Opel record'en - - Kjøreskolebilen var jo mye nyere og flottere - hehe, jeg hadde jo et "FLAK" av en bil med rattgir og lite Harry ratt....

Skrevet

Jeg rygga på en bil fordi jeg hadde snø på bakruta - jeg tok til og med rennafart....jeg ble så sjelven at da jeg skulle parkere på jobben etterpå - så knuste jeg blinklyset mitt da jeg traff støtfangeren til bilen ved siden av - klarte ikke å beregne svingen med den gamle Opel record'en - - Kjøreskolebilen var jo mye nyere og flottere - hehe, jeg hadde jo et "FLAK" av en bil med rattgir og lite Harry ratt....

Hahaha - ikke rart du husker det i detalj ;)

Regner med at du beregner litt bedre nå.?

;)

(Ps: jeg har kjørt i garasjeveggen og skrapa opp hele siden på bilen en gang, jeg også...men det var flere år etter at jeg hadde tatt lappen. Nå kjører jeg helst biler som er små *kremt*)

Skrevet

Hahaha - ikke rart du husker det i detalj ;)

Regner med at du beregner litt bedre nå.?

;)

(Ps: jeg har kjørt i garasjeveggen og skrapa opp hele siden på bilen en gang, jeg også...men det var flere år etter at jeg hadde tatt lappen. Nå kjører jeg helst biler som er små *kremt*)

Hihi - jeg har krasjet INNI garasjen og knust de nymalte sprossene.....som stod der til tørk...

Skrevet

Gratulerer så mye med lappen!

Nå er det bare å frese rundt!

MayBe1365380554
Skrevet

Er det "gamle" Solsikke?

Ja, det er "gamle" Solsikke :)

Takk :)

MayBe1365380554
Skrevet

Er det "gamle" Solsikke?

Og da vet du mitt nye nick ;)

Skrevet

Og da vet du mitt nye nick ;)

Ja, nå vet jeg det, men om jeg husker det, hvis du er her lite, det er en anne sak:-).....begynner å dra på åra vet du, hehe.

Håper du har det bra:-)

Skrevet

Hihi - jeg har krasjet INNI garasjen og knust de nymalte sprossene.....som stod der til tørk...

Jeg kjørte av veien under landeveiskjøringa.

Jeg har rygga på en tilhenger, en vegg, et epletre og et sånt digert sement-askebeger (jeg skulle på service med bilen og det stod rett uttafor inngangen til verkstedet).

Jeg er en generelt dårlig rygger - gir gass, og håper det går bra ...

Kan forresten anbefale et ambulerende lakkverksted som har base på Gardermoen - Smart Car. De kommer (f.eks. til Oslo) og gjør lakkeringsjobben til en brøkdel av prisen på merkeverksteder.

De er gode å ha for noen av oss (spesielt med nesten ny bil).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gratulerer så meget.

*Rose i kjeften og alt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...