Gå til innhold

Hva trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag til morsom trening, som ikke er så veldig slitsomt.

Noe som er sosialt og gøy. Håndball er jo sosialt, men kjedelig å spille kamper i helgene...

Noen gode forslag her?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Luna21365380663

5

• Mary Poppins

4

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har hund; det er (kan være) sosialt, og absolutt en treningsform du faktisk MÅ gjøre hver dag.

Ellers har jeg drevet med ridning, og det kan også være sosialt.

De fleste ting kan gjøres sosialt, men noen ting er jo mer sosialt enn andre, fx lagspill.

Hva med en amatørsamling av folk som spiller volleyball/håndball/fotball. Slik at du ikke trenger å være med på kamper, det er bare for det sosiale og treningen sin del?

Skrevet

Jeg har hund; det er (kan være) sosialt, og absolutt en treningsform du faktisk MÅ gjøre hver dag.

Ellers har jeg drevet med ridning, og det kan også være sosialt.

De fleste ting kan gjøres sosialt, men noen ting er jo mer sosialt enn andre, fx lagspill.

Hva med en amatørsamling av folk som spiller volleyball/håndball/fotball. Slik at du ikke trenger å være med på kamper, det er bare for det sosiale og treningen sin del?

Vanskelig å få tak i folk som gidder å være med.

Har drevet med ridning, men synes det var ensomt. Hesten sa ikke så mye:) Ofte bare småjenter i stallen.

MMm, hva skal jeg finne på tro? Hadde jeg hatt sangstemme kunne jeg sunget i kor. Gir ikke mye trening, men er vel sosialt.

Luna21365380663
Skrevet

Vanskelig å få tak i folk som gidder å være med.

Har drevet med ridning, men synes det var ensomt. Hesten sa ikke så mye:) Ofte bare småjenter i stallen.

MMm, hva skal jeg finne på tro? Hadde jeg hatt sangstemme kunne jeg sunget i kor. Gir ikke mye trening, men er vel sosialt.

Hmm.. hva med å søke på nettet eller noe etter folk som rir? Voksne, altså.. evt din aldersgruppe..

Hvor bor du i landet?

Skrevet

Sal trening på Sats er gøy:)

Jeg er ikke flink i koordinasjon, men har funnet mange timer som er morro.

F.eks Step, Sats styrke, o.l.

Spinning er også kjempe gøy.

Koster litt, men jeg synes det er verdt pengene:)

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Skrevet

Hmm.. hva med å søke på nettet eller noe etter folk som rir? Voksne, altså.. evt din aldersgruppe..

Hvor bor du i landet?

Østlandet

Skrevet

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Trente på Sats før. Synes bare det var trist å dra alene. Kjenner ei som trener der, men ikke alltid det passer å trene på likt. Føler liksom at alle kjenner noen. Alle prater med noen i garderoben osv.

Trener du alene?

Luna21365380663
Skrevet

Østlandet

Det må vel være flere som deg der, som har et ønske om en venninnegjeng som tar seg en ridetur eller to i uka eller mnd? Kan jo søke etter folk på nettet, spørre rideskoler, eller staller osv. Og i en stall kommerm anjo i kontakt med folk.. Men det er kanskje litt tiltak, da.. Men vet at det er fullt mulig å starte en jentegruppe med slike aktiviteter..

Skrevet

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Jeg trener sammen med min samboer. Men på step f.eks drar jeg alene.

Men jeg drar på den samma treningen hver uke, derfor begynner jeg så smått å kjenne noen av de som også er fast der hver uke:)

Vennlig hilsen,

Skrevet

Trente på Sats før. Synes bare det var trist å dra alene. Kjenner ei som trener der, men ikke alltid det passer å trene på likt. Føler liksom at alle kjenner noen. Alle prater med noen i garderoben osv.

Trener du alene?

(La den under mitt egen svar først..)

Jeg trener sammen med min samboer. Men på step f.eks drar jeg alene.

Men jeg drar på den samma treningen hver uke, derfor begynner jeg så smått å kjenne noen av de som også er fast der hver uke:)

Vennlig hilsen,

Skrevet

Det må vel være flere som deg der, som har et ønske om en venninnegjeng som tar seg en ridetur eller to i uka eller mnd? Kan jo søke etter folk på nettet, spørre rideskoler, eller staller osv. Og i en stall kommerm anjo i kontakt med folk.. Men det er kanskje litt tiltak, da.. Men vet at det er fullt mulig å starte en jentegruppe med slike aktiviteter..

Jeg elsker å ri og tok opp den gamle hobbyen i høst. Jeg er 30 og red noen ganger sammen med ei jente på 16. Vi var ikke på samme bølgelengde akkurat.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg trener på treningsstudio, 5 ganger i uken. Trener både styrke og kondisjon.

Trives veldig med det, har ofte med meg noe lesestoff, ser på tv eller har med meg musikk mens jeg f.eks sykler på ergometersykkel.

Styrke er moro å trene da du ser ganske raskt resultater, og det er jo ganske motiverende :)

Gjest lallaa
Skrevet

Trener en form for boksing, tror de kaller det for fitness boksing. Kjempegøy, halv om halvt med jenter og gutter, mye bra musikk, og du snakker med de du trener sammen med, selv om dere ikke kjenner hverandre fra før. Veldig bra trening, ikke mye aggresjon etterpå nei :) Mange helsestudio har startet med dette, og de aller fleste bokseklubbene har det tilbudet. (NB en slår ikke på hverandre bare på puter og sekker)

Luna21365380663
Skrevet

Jeg elsker å ri og tok opp den gamle hobbyen i høst. Jeg er 30 og red noen ganger sammen med ei jente på 16. Vi var ikke på samme bølgelengde akkurat.

Hehe.. nei skjønner det.. Men det må jo finnes noen "avdankete" stalljenter rundt omkring? Vet at det er startet en jentegruppe for jakt, så hvorfor ikke for ridning, det er sikkert lettere å få med seg folk på det! Hadde jeg bodd på Østlandet, hadde jeg blitt med! :o)

Skrevet

Trener en form for boksing, tror de kaller det for fitness boksing. Kjempegøy, halv om halvt med jenter og gutter, mye bra musikk, og du snakker med de du trener sammen med, selv om dere ikke kjenner hverandre fra før. Veldig bra trening, ikke mye aggresjon etterpå nei :) Mange helsestudio har startet med dette, og de aller fleste bokseklubbene har det tilbudet. (NB en slår ikke på hverandre bare på puter og sekker)

ser de har noe som heter kick-puls på family. Kanskje jeg skal begynne der.

Gjest lallaa
Skrevet

ser de har noe som heter kick-puls på family. Kanskje jeg skal begynne der.

Ja tror det blir noe av det samme. Tror faktisk hu på god morgen norge prøvde det her tidligere i uka. Skrøyt fælt da iallefall.

Kan anbefales iallefall!

Skrevet

Hehe.. nei skjønner det.. Men det må jo finnes noen "avdankete" stalljenter rundt omkring? Vet at det er startet en jentegruppe for jakt, så hvorfor ikke for ridning, det er sikkert lettere å få med seg folk på det! Hadde jeg bodd på Østlandet, hadde jeg blitt med! :o)

Kan du ikke flytte;)

Mange på hestemarkedet.no som søker forrytere, men det er ikke like gøy å ri alene. I de store stallen er det ofte noem blærer også. Mange små staller rundt omkring med bare en eller to hester.

Ridning er best om sommmeren da. På vinteren når det er glatt, kaldt og mørkt, er det ikke like koselig.

Skrevet

Ja tror det blir noe av det samme. Tror faktisk hu på god morgen norge prøvde det her tidligere i uka. Skrøyt fælt da iallefall.

Kan anbefales iallefall!

Ta meg en tur til uka.

(det sa jeg forrige uke også) Bare det å komme igang. Også skrape sammen energi etter man kommer fra jobb, henter barn og lager middag....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...