Gå til innhold

Hva trener du?

Anbefalte innlegg

Luna21365380663
Skrevet

Kan du ikke flytte;)

Mange på hestemarkedet.no som søker forrytere, men det er ikke like gøy å ri alene. I de store stallen er det ofte noem blærer også. Mange små staller rundt omkring med bare en eller to hester.

Ridning er best om sommmeren da. På vinteren når det er glatt, kaldt og mørkt, er det ikke like koselig.

Joda, skal flytte, men ikke dit, dessverre.. :o(

Kommer da i nærheten av en stall jeg red i før, men kom litt i konflikt med han som eide den, så hvis jeg skal begynne å ri igjen, må jeg nok finne en ny stall..

Det finnes vel flere som har interesse av å ri med andre voksne folk på sin egen alder.. Kan du ikke spørre noen i en stall, eller få med deg en venninne eller tre som har ridd før/har lyst å prøve. Det er kanskje greit at dere er på noenlunde likt nivå, da, slik at du ikke føler at de andre henger etter..

Men det er kjipt om vinteren, ja.. Sexy kjeledress er tingen! ;o)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Luna21365380663

5

• Mary Poppins

4

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest lallaa
Skrevet

Ta meg en tur til uka.

(det sa jeg forrige uke også) Bare det å komme igang. Også skrape sammen energi etter man kommer fra jobb, henter barn og lager middag....

Ja kjenner til den.. Men det er utrolig godt etterpå! Da får jeg bare lyst til å trene hver dag :)

lalala1365380457
Skrevet

Trener en form for boksing, tror de kaller det for fitness boksing. Kjempegøy, halv om halvt med jenter og gutter, mye bra musikk, og du snakker med de du trener sammen med, selv om dere ikke kjenner hverandre fra før. Veldig bra trening, ikke mye aggresjon etterpå nei :) Mange helsestudio har startet med dette, og de aller fleste bokseklubbene har det tilbudet. (NB en slår ikke på hverandre bare på puter og sekker)

oi, vi hadde like nick du gitt =) har du vært her lenge? er det ditt faste nick?

Elisabeth1365380359
Skrevet

Dans. Boogie woogie og Lindi hop kan anbefales!

Skrevet

Dans. Boogie woogie og Lindi hop kan anbefales!

alene? Er vel bare i Oslo området de har det utvalget der?

Elisabeth1365380359
Skrevet

alene? Er vel bare i Oslo området de har det utvalget der?

Jeg bor i Trondheim. Vet ikke hvor dem har det andre steder, men en eller anna form for dans har sikkert de fleste byer.

Alene ja. Man går gjerne "på rundgang". Slik at alle får danse med alle. Sosialt og morsomt!

Skrevet

Var ikke slik trening jeg tenkte på...

Yoga, går turer og svømmer. Forskjellig vannsport om sommeren.

Skrevet

stavgang med venninner - det er ikke hardere, selv når man går FORT, enn at man kan skravle samtidig! :)

Skrevet

Jeg trener på treningsstudio, 5 ganger i uken. Trener både styrke og kondisjon.

Trives veldig med det, har ofte med meg noe lesestoff, ser på tv eller har med meg musikk mens jeg f.eks sykler på ergometersykkel.

Styrke er moro å trene da du ser ganske raskt resultater, og det er jo ganske motiverende :)

Det må da blir vanvittig dyrt?

Mary Poppins
Skrevet

Det må da blir vanvittig dyrt?

dyrt? hva er det som må bli dyrt?

Skrevet

dyrt? hva er det som må bli dyrt?

Å gå på treningstudio 5 ganger i uka?

Mary Poppins
Skrevet

Å gå på treningstudio 5 ganger i uka?

Hvorfor blir det dyrt? Jeg er jo medlem der så jeg betaler jo ikke for hver gang

Skrevet

Hvorfor blir det dyrt? Jeg er jo medlem der så jeg betaler jo ikke for hver gang

det tenkte jeg ikke på - - - - hehe, det var MEG det ble dyrt for da jeg var medlem av S.A.T.S og ikke rakk mer enn kanskje 2 ganger i mnd . fordi jeg bor så langt unna - så det kutta jeg ut.

Mary Poppins
Skrevet

det tenkte jeg ikke på - - - - hehe, det var MEG det ble dyrt for da jeg var medlem av S.A.T.S og ikke rakk mer enn kanskje 2 ganger i mnd . fordi jeg bor så langt unna - så det kutta jeg ut.

hehe ja da blir det et dyrt medlemsskap ;)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Trente kampsport før med en veninne, og nå drar jeg på aerobic med veninner når jeg får tid:) Så har jeg noen treningsdvder da, som blir brukt de ukene jeg ikke får tid til timer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt blir gøy når man har en mp3-spiller med høy musikk på øra.

Skrevet

Alt blir gøy når man har en mp3-spiller med høy musikk på øra.

hehe - nå fikk jeg rare tanker i hodet...

Skrevet

hehe - nå fikk jeg rare tanker i hodet...

Og du sier at jeg har skitne tanker?!

Skrevet

Og du sier at jeg har skitne tanker?!

*LOL* - så for meg at begge hadde ulik takt på musikken..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...